"A woman and a child play."

الترجمة:امرأة و طفل يلعبان.

October 3, 2014

21 تعليقًا


AdhamAlHom

عشان في امرأة وطفل في يلعبان

July 2, 2016

Bana615632

ليش يلعبان مع انه طفل واحد ليس اثنين ياريت يكون رددد بسرعة

June 26, 2016

Renad988975

لانه الحرمه والطفل يلعبان مو طفلين ركز ^^.

October 7, 2016

husseinsal87875

عشان مثنى امرأه وطفل ولو كان اكتر من اتنين يبقي جمع بس مفيش مثني فى الانجليزى هو مفر او جمع بس انت بتفهما من الجمله

June 27, 2017

1Mokaaa

امرأة وطفل يلعبان لم انسى الهمزة والتاء المربوطه فأين الخطأ؟؟؟؟؟؟

February 6, 2016

Tqr0

المفروض child طفل وboyولد ف غلطه

August 1, 2016

OSMANALBRN

المضارع المستمر ing

October 27, 2015

lara522391

لان في المرأة و الطفل و تنيناتن عم يلعبو فاكيد مارح ترد يلعب

December 23, 2017

Ahmemaru1

امراة و طفل يلعبان. كذا كتبت ويقول لي خطأ

December 26, 2015

8GeQ1

المفروض المرأة

February 19, 2017

husseinsal87875

لو كان قال the سعتها بس تضيف ال اما a .an عادي بيفضل مجهول امرأه رجل ولد

June 27, 2017

yasir19811

The a woman and a child play

March 7, 2017

husseinsal87875

مينفعش حاجه واحده بس the .a.an لو طلب مجهول يعني مرأه حط a ولو طلب معلوم يعني المرأه يبقي the و an للمجهول بردو بس لو اول الكلمه حرف متحرك

June 27, 2017

m15nina

a woman and a child play = امراه وطفل يلعبان

July 27, 2017

RAED785780

او ولله ما نتبهة

September 7, 2017

Dimah37337

ليش ما الولد واحد كتبت (يلعب) قال غلط

October 19, 2017

2017834090

لان فيه شخصين او فاعلين اللي هما امرأة وطفل ف طبيعي يكون الفعل play للجمع لانه لا يوجد مثني في الانجليزية ياما مفرد او جمع

October 20, 2018

omarhsno1

Blay or blays ?

July 2, 2018

2017834090

play

ويضاف للفعل s في حاله المفرد he-she-it

October 20, 2018

ayoub970741

الطفل يستمتع و الإمراة تزكر طفولتها الطفولة مرحله رائعة

October 2, 2018

ayoub970741

امراة و طفل يلعبان

October 2, 2018

المناقشات ذات الصلة

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.