"He sleeps and I cook."

Fordítás:Ő alszik és én főzök.

October 4, 2014

14 hozzászólás

Népszerű témák szerint

szaszcsaba87

A fordításom: "Alszik és főzök."

Helyes megoldások: - "Alszik, én főzök." - "Ő alszik és én főzök"

October 4, 2014

szama2

Alszik és főzők. ?

November 16, 2014

TheReBornAvengeR

Miért nem fogadta el azt,hogy:Ő alszik és én főzöm??

May 25, 2015

idavidka

Mert nincs olyan, hogy főzöm. A főz nem ikes ige, tehát nem főzöm, hanem főzök a helyes alakja E/1-ben

January 6, 2016

SabinaSabi

Alszik es fozok mert nem jo?:|

January 8, 2015

punkarichard

Azt mutatja hogy cook: szakács, főz, süt... Akkor az Ő alszik, én sütök verziót miért nem fogadja el ?

October 21, 2015

MezeiNomi

nekem is ez volt

April 11, 2017

KrolyHolcz

Miert nem cooking? Hiszen eppen most tortenik,nem?

January 18, 2015

szalkaypeter

Ott még nem tartunk. Amúgy meg ha ing van, akkor az am, is, are is kell!

October 31, 2015

esztiti1

Alszik és sütök öt irtam és nem fogadta el

September 25, 2015

vac7FY

sütni = to bake

June 28, 2019

PterEszter2

A főzöM-et nem fogadta el, kijavította főzöK-re..

October 27, 2015

vasvariistvan

Igaza van.

April 27, 2018

tommm722

Azt írtam : Alszik én meg főzök. Elfogadta.

January 30, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.