"Broaștele țestoase înoată."

Traducere:Turtles swim.

October 4, 2014

7 comentarii
Această discuție este blocată.


FlorinPM

eu stiam ca era decat the turtle swim


sebastianmolin

"Turtle" e forma sigulara.
Aici avem - "Broastele testoase(mai multe)" deci este plural.
"Turtles" este plural pentru "turtle".


Aliona119035

Dar pina acum la "broastele testoase" era "the turtles".


Doru265697

Unde-i articolul THE???


pufibon

de ce sunt valabile amandoua?


IonFirescu

Turtles swim ar fi corect dacă toate speciile de țestoase ar înota, fără excepție. Dar există și țestoase de uscat, care nu sunt adaptate la inot. Deci corect este: The turtles swim. Nimeni nu-i perfect, noi încă învățăm.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.