"She entered the restaurant."

Traducere:Ea a intrat în restaurant.

October 4, 2014

5 comentarii


Denis.Florin

Nu trebuia pus si "in" ??

October 4, 2014

fantomitzah

”to enter” = to move in
După verbul ”to enter” în general nu se folosesc prepoziții (”in” este deja inclus în sensul verbului), ci se pune direct complementul.

Poți citi aici, aici, aici și despre alte verbe care nu se folosesc cu prepoziții sau care necesită anumite prepoziții. Poți da căutare pe paginile respective după ”enter” ca să ajungi direct la exemplele care te interesează.

October 4, 2014

Artur293151

nu trebuia

June 5, 2017

Carlos-Cri

Iar nu merg linkurile fantomitzah.

April 29, 2015

catalin746277

aici, aici, aici ....:))))

January 13, 2016
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.