"Sheenteredtherestaurant."

Traducere:Ea a intrat în restaurant.

acum 4 ani

5 comentarii


Denis.Florin

Nu trebuia pus si "in" ??

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”to enter” = to move in
După verbul ”to enter” în general nu se folosesc prepoziții (”in” este deja inclus în sensul verbului), ci se pune direct complementul.

Poți citi aici, aici, aici și despre alte verbe care nu se folosesc cu prepoziții sau care necesită anumite prepoziții. Poți da căutare pe paginile respective după ”enter” ca să ajungi direct la exemplele care te interesează.

acum 4 ani

Artur293151

nu trebuia

acum 1 an

Carlos-Cri

Iar nu merg linkurile fantomitzah.

acum 3 ani

catalin746277

aici, aici, aici ....:))))

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.