"How will I access the information?"

Çeviri:Ben nasıl bilgiye erişeceğim?

4 yıl önce

9 Yorum


ssssinan

ulaşmak=erişmek

Sayın Duolingo yetkilileri, Türkçe üzerinde ciddi olarak çalışılması lazım...

Eğer bana bu konuda görev verebilirseniz, seve seve yardımcı olmaya hazırım.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanıcı olarak yapmanız gereken "rapor et" butonuna basıp alternatifleri rapor etmeniz. her cümlenin yüzlerce çevirisi mevcut zaten ama özellikle anadillerinde insanlar inanılmaz sayıda alternatif bulabilirler. lütfen rapor edin, raporlar kabul edildiğinde size bir email gelecek. iyi çalışmalar

4 yıl önce

kmrc3744

"Rapor et" butonuna bastığımda eskiden dönüş oluyordu. Ancak artık dönüş olmuyor. Acaba neden?

1 yıl önce

osenturk

access yerine arrive yada reach olur mu mesela

2 yıl önce

KerDer2

Arrive olmaz ama reach olur

7 ay önce

ibrahimerzin

Orhan bey Arrive varmak reach ulasmak anlamindadir olmaz yani

2 yıl önce

Enderelik2

Bilgiye nasıl erişebilirim.Bunu dogru kabul etmedi.

1 yıl önce

BerkerHelv
BerkerHelv

Aynen rapor etmek lazım

1 yıl önce

HlyaCihangir

Doğru çeviri,''Ben bilgiye nasıl ulaşacağım.'' olmalı.'' Ben nasıl bilgiye ulaşacağım?'' diye çevirince ''nasıl'' burada sıfat konumunda oluyor. Düzeltilmesi gerekir.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.