Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"How will I access the information?"

Çeviri:Ben nasıl bilgiye erişeceğim?

0
3 yıl önce

9 Yorum


ssssinan

ulaşmak=erişmek

Sayın Duolingo yetkilileri, Türkçe üzerinde ciddi olarak çalışılması lazım...

Eğer bana bu konuda görev verebilirseniz, seve seve yardımcı olmaya hazırım.

12
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanıcı olarak yapmanız gereken "rapor et" butonuna basıp alternatifleri rapor etmeniz. her cümlenin yüzlerce çevirisi mevcut zaten ama özellikle anadillerinde insanlar inanılmaz sayıda alternatif bulabilirler. lütfen rapor edin, raporlar kabul edildiğinde size bir email gelecek. iyi çalışmalar

2
Cevap ver3 yıl önce

kmrc3744

"Rapor et" butonuna bastığımda eskiden dönüş oluyordu. Ancak artık dönüş olmuyor. Acaba neden?

1
Cevap ver1 yıl önce

osenturk

access yerine arrive yada reach olur mu mesela

0
Cevap ver2 yıl önce

KerDer2

Arrive olmaz ama reach olur

0
Cevap ver5 ay önce

ibrahimerzin

Orhan bey Arrive varmak reach ulasmak anlamindadir olmaz yani

0
Cevap ver1 yıl önce

Enderelik2

Bilgiye nasıl erişebilirim.Bunu dogru kabul etmedi.

0
Cevap ver1 yıl önce

BerkerHelv

Aynen rapor etmek lazım

0
Cevap ver1 yıl önce

HlyaCihangir

Doğru çeviri,''Ben bilgiye nasıl ulaşacağım.'' olmalı.'' Ben nasıl bilgiye ulaşacağım?'' diye çevirince ''nasıl'' burada sıfat konumunda oluyor. Düzeltilmesi gerekir.

0
Cevap ver1 yıl önce