1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "لأن عندها يجب أن تُحدّد ما ت…

"لأن عندها يجب أن تُحدّد ما تريد."

الترجمة:Because then you have to define what you want.

October 4, 2014

16 تعليقًا


ahmedattia8

الجمله معناها ايه بالعربي اصلا


engzemo

اية الجملة دي يعني دي عندها يعني جمل متتفهمش خالص كدة ولازم تتشال الصراحة بدل عندها ممكن وقتها كنا ممكن نفهم الجملة دة غير الترجمات التانية اللي بتكون صح وبتتحسب غلط بجد المنهج دة محتاج تطوير


NashwaAhme3

اعتقد ان الترجمة العربية فيها خطأ


shaza845008

الجمله غير مفهومه


moharock

ولكن الجملة صحيحة الف بالاف..؟؟ وسوف اعطيكم الجملة كاملة كي تفهموا ماالمقصود ياحلوين.....because then you have to define what you want yes or no..لان عندها يجب ان تحدد ما تريد نعم أو لا ...........وشكرا للجميع thanks for all


Ahmedghareeeb

because then you have to determine what you want


alielhajj6

لأقرب لكم المعنى حسب ما فهمت المقصود بلأن عندها يعني لأن وقتها او ساعتئذ او حينها يجب انت تحدد ما تريد.


Adam.tr

Because then you must specify what you want


merokaro

[define] معناها يعرف ... اما [determine] معناها يحدد


linamkraw

التحديد ممكن يكون choose صح؟


ee6OAN

لأنه بعد ذلك يجب عليك تحديد ما تريد.


Yagoub61

لو أن هذه الجملة كتبت Because she has you have to define what you want. يمكن تكون مفهومة


Ali968766

عندها ماكان يكون عندي وخلاص


Vel83

difind and specify what about limted لكن اين الاشارة الى الكلمة الجديدة


Aml965875

مش عارفة يمكن لو Because that كنت هفهم الجملة اوضح


AnasAlmian

i believe it could be determine

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.