"لأن عندها يجب أن تُحدّد ما تريد."

الترجمة:Because then you have to define what you want.

October 4, 2014

16 تعليقًا


ahmedattia8

الجمله معناها ايه بالعربي اصلا

September 23, 2015

engzemo

اية الجملة دي يعني دي عندها يعني جمل متتفهمش خالص كدة ولازم تتشال الصراحة بدل عندها ممكن وقتها كنا ممكن نفهم الجملة دة غير الترجمات التانية اللي بتكون صح وبتتحسب غلط بجد المنهج دة محتاج تطوير

April 15, 2015

NashwaAhme3

اعتقد ان الترجمة العربية فيها خطأ

February 10, 2016

shaza845008

الجمله غير مفهومه

May 11, 2016

moharock

ولكن الجملة صحيحة الف بالاف..؟؟ وسوف اعطيكم الجملة كاملة كي تفهموا ماالمقصود ياحلوين.....because then you have to define what you want yes or no..لان عندها يجب ان تحدد ما تريد نعم أو لا ...........وشكرا للجميع thanks for all

July 26, 2016

Ahmedghareeeb

because then you have to determine what you want

September 19, 2016

alielhajj6

لأقرب لكم المعنى حسب ما فهمت المقصود بلأن عندها يعني لأن وقتها او ساعتئذ او حينها يجب انت تحدد ما تريد.

October 28, 2016

BoualiBouk

Because then you must specify what you want

January 31, 2017

merokaro

[define] معناها يعرف ... اما [determine] معناها يحدد

October 4, 2014

linamkraw

التحديد ممكن يكون choose صح؟

November 14, 2015

ee6OAN

لأنه بعد ذلك يجب عليك تحديد ما تريد.

February 15, 2016

Yagoub61

لو أن هذه الجملة كتبت Because she has you have to define what you want. يمكن تكون مفهومة

March 11, 2016

Ali968766

عندها ماكان يكون عندي وخلاص

December 18, 2016

Vel83

difind and specify what about limted لكن اين الاشارة الى الكلمة الجديدة

July 24, 2017

Aml965875

مش عارفة يمكن لو Because that كنت هفهم الجملة اوضح

September 2, 2017

AnasAlmian

i believe it could be determine

September 22, 2017
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.