Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"They are men."

Tłumaczenie:Oni są mężczyznami.

0
3 lata temu

6 komentarzy


kanglik77

Czyli man to czlowiek lub meszczyzna? A men to liczba mnoga?? Dzieki z gory.

8
Odpowiedz3 lata temu

Kapucynka3

Nie men to mężczyzna a they to liczba mnoga

2
Odpowiedz2 lata temu

bat400870

Akurat kolega powyżej dobrze napisał - men to mężczyźni czyli liczba mnoga , jeden mężczyzna to man

5
Odpowiedz2 lata temu

XxmihaxX

Marek

1
Odpowiedz1 rok temu

Maja36361

czepiają się poprawnej polskiej pisowni :P

0
Odpowiedz1 rok temu

JustynaKam14

Umie ktoś to ja tak??XD

0
Odpowiedz5 miesięcy temu