Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"They are men."

Tłumaczenie:Oni są mężczyznami.

4 lata temu

7 komentarzy


kanglik77

Czyli man to czlowiek lub meszczyzna? A men to liczba mnoga?? Dzieki z gory.

3 lata temu

Kapucynka3

Nie men to mężczyzna a they to liczba mnoga

2 lata temu

bat400870

Akurat kolega powyżej dobrze napisał - men to mężczyźni czyli liczba mnoga , jeden mężczyzna to man

2 lata temu

XxmihaxX

Marek

1 rok temu

Maja36361

czepiają się poprawnej polskiej pisowni :P

2 lata temu

JustynaKam14

Umie ktoś to ja tak??XD

8 miesięcy temu

MikoajWnk1

powiedziałem They are men i mi odrzuciło !!!!!!

1 miesiąc temu