1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Δεν έχω κάτι να προσθέσω."

"Δεν έχω κάτι να προσθέσω."

Μετάφραση:I do not have anything to add.

October 4, 2014

8 σχόλια


sofsofsof61

I have nothing to add


TakisTsakonas

I have not something to add


DpEt10

I have not anything to add


haris164139

Είναι λάθος από το μάθημα


haris164139

Δεν έχω κάτι να προσθέσω τελίως λάθος γιατί στο κατι μου βγάζει something


Manolis814035

Γιατί είναι λάθος να ειπωθεί : “ I do not have nothing to add “ ;


OG7e3

Γιατί έχει δύο αρνήσεις, το not και το nothing , που κανουν μια κατάφαση.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.