"I have to study."

Traducere:Eu trebuie să studiez.

October 4, 2014

8 comentarii


BlackDenis

Eu am de învățat poate fi considerat ca un răspuns?

October 4, 2014

BalanMaria2

"to have to"este o constructie modala care poate inlocui uneori verbul modal"must"(a trebui neaparat,a avea obligatia).Vom traduce ,prin urmare,cu 'trebuie sa studiez"sau ,daca vrei'trebuie sa invat"

January 2, 2016

CosminaLi

Nu, deoarece, așa cum a spus doamna Bălan Maria, verbul "to have to" nu se referă la "a avea", ci se traduce ca " to must", prin urmare, "a trebui"

June 24, 2017

cristian.m111024

Eu zic ca da

November 30, 2015

mironliviu

In lb romana "am de invatat" sau "trebuie sa invat" e cam acelasi lucru. Deci cred ca ar fi trebuit sa fie acceptat raspunsul acesta

October 25, 2017

cebotarini

nu era mai potrivit i must tu study? have mai mult se refera la verbul a avea

August 13, 2017

LeeKendo

depinde de formulare...to have = a avea...have to = a trebui...have to = must

January 10, 2018

mihaigamin4

trebuie sa studiez. unde este greseala

February 2, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.