Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I have to study."

Traducere:Eu trebuie să studiez.

acum 3 ani

8 comentarii


BlackDenis

Eu am de învățat poate fi considerat ca un răspuns?

acum 3 ani

BalanMaria2

"to have to"este o constructie modala care poate inlocui uneori verbul modal"must"(a trebui neaparat,a avea obligatia).Vom traduce ,prin urmare,cu 'trebuie sa studiez"sau ,daca vrei'trebuie sa invat"

acum 2 ani

CosminaLi

Nu, deoarece, așa cum a spus doamna Bălan Maria, verbul "to have to" nu se referă la "a avea", ci se traduce ca " to must", prin urmare, "a trebui"

acum 1 an

cristian.m111024

Eu zic ca da

acum 2 ani

mironliviu

In lb romana "am de invatat" sau "trebuie sa invat" e cam acelasi lucru. Deci cred ca ar fi trebuit sa fie acceptat raspunsul acesta

cu 9 luni în urmă

cebotarini

nu era mai potrivit i must tu study? have mai mult se refera la verbul a avea

acum 1 an

LeeKendo

depinde de formulare...to have = a avea...have to = a trebui...have to = must

cu 7 luni în urmă

mihaigamin4

trebuie sa studiez. unde este greseala

cu 6 luni în urmă