"It sees the sea."

Fordítás:Látja a tengert.

4 éve

10 hozzászólás


PterSchmid1

Miert nem he vagy she? Biztos hogy ez igy helyes?

3 éve

gwe1980
gwe1980

Egyértelműen állatról vagy tárgyról (pl. webkamera) van szó.

1 éve

patbateman_

ez nem azt jelenti inkább, h. vmi tengerre néz?

4 éve

zita_varga

Az nem jó, hogy "Látni a tengert." ?

4 éve

gatyi
gatyi

Így, szövegkörnyezetből kiragadva én is azt írtam, hogy "Látszik a tenger", de nem fogadta el? Miért? Hiszen nem személy látja a tengert, hanem valami, mondjuk egy tárgy. :D De ugye ez képtelenség. A szövegkörnyezetből kiderülhetne, hogy mondjuk egy állatról volt szó. Jól gondolom?

2 éve

SmuelSoma

Sajnos, sokszor vágnak át azzal, hogy a szövegkörnyezetből kiragadják a szavakat és fejtsd meg, hogy mire gondoltak. Így persze, hibának veszi a fordításod.

3 hete

SmuelSoma

Gyakran vágnak át azzal, hogy a szövegkörnyezetből kiragadják a szavakat és fejtsd meg, hogy mire gondoltak. Így persze hibának veszik a fordításodat.

3 hete

Vinczeneanna
Vinczeneanna

nekem is az "IT" fordításával van gondom

1 éve

SmuelSoma

Gyakran vágnak át azzal, hogy a szövegkörnyezetből kiragadják a szavakat és fejtsd meg, hogy mire gondoltak. Így persze hibának veszik a fordításodat.

3 hete

SmuelSoma

Mi van? Már nem engeditek a véleményünket leírni? Többször is próbálkoztam és nem jelent meg!

3 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.