Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I did not hear you calling."

Μετάφραση:Δεν σε άκουσα να φωνάζεις.

πριν από 4 χρόνια

4 σχόλια


Maryntltz82

Φωνάζω shout, yell

πριν από 4 χρόνια

ismetpajova

I dont know what that means...

πριν από 2 χρόνια

DimitrisBe10

Έβγαλε λάθος το "Δεν άκουσα να φωνάζεις". Το "σε" μετά τον "Δεν" είναι περιττό αφού το ρήμα είναι στο δεύτερο πρόσωπο (φωνάζεις).

πριν από 1 χρόνο

2OKb

Το σε είναι περιττό αφού το δεύτερο ενικό πρόσωπο στα ελληνικά εμπεριέχει το σε εξ ορισμού

πριν από 7 μήνες