"I did not hear you calling."

Μετάφραση:Δεν σε άκουσα να φωνάζεις.

October 5, 2014

5 σχόλια


Maryntltz82

Φωνάζω shout, yell

October 5, 2014

ismetpajova

I dont know what that means...

May 7, 2016

DimitrisBe10

Έβγαλε λάθος το "Δεν άκουσα να φωνάζεις". Το "σε" μετά τον "Δεν" είναι περιττό αφού το ρήμα είναι στο δεύτερο πρόσωπο (φωνάζεις).

September 19, 2017

2OKb

Το σε είναι περιττό αφού το δεύτερο ενικό πρόσωπο στα ελληνικά εμπεριέχει το σε εξ ορισμού

February 16, 2018

SokinKot

Το "σε" είναι περιττό.. Δεν άκουσα να φωνάζεις είναι σωστή έκφραση.

January 2, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.