1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I did not hear you calling."

"I did not hear you calling."

Μετάφραση:Δεν σε άκουσα να φωνάζεις.

October 5, 2014

5 σχόλια


Maryntltz82

Φωνάζω shout, yell


ismetpajova

I dont know what that means...


DimitrisBe10

Έβγαλε λάθος το "Δεν άκουσα να φωνάζεις". Το "σε" μετά τον "Δεν" είναι περιττό αφού το ρήμα είναι στο δεύτερο πρόσωπο (φωνάζεις).


2OKb

Το σε είναι περιττό αφού το δεύτερο ενικό πρόσωπο στα ελληνικά εμπεριέχει το σε εξ ορισμού


Nikotou

Το "σε" είναι περιττό.. Δεν άκουσα να φωνάζεις είναι σωστή έκφραση.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.