1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You and I are different."

"You and I are different."

Çeviri:Sen ve ben farklıyız.

October 5, 2014

29 Yorum


mitMutlu

Arkadaşlar you and I ingilizcede bir kalıptır. Başka biriyle kendinizi katacaksanız I sonra kullanılır yani "I and you" yanlıstır, herzaman için "you and I" olur.


loverboy.56

Arkadaşlar konusma dilinde istediginizi soyliyebilirsiniz karsinizdaki anlar ama ilerde bir sinava girerseniz you and i kalibi size dogru cevabi vercektir.


SedenDeniz

Senle ben farkliyiz dedim yanlis dedi


banuuerdogann

Böyle cümle olmaz olsun. İçim parçalandı. :D


naginni679

farklı dünyaların insanlarıyız dedim olmadı :D


Ufuk146703

Report etmek lazım ya nasıl olmaz :)


ferhandayd

Senle ben farkliyiz'ı kabul etmedi


yagmurilhan

Orada and= ve demek belki o yüzden kabul etmedi


esin1975

biz getir kısaca. sen ve ben ne? o bilmiyor mu? biz olduğumu. doğru yaptım ama yazdım yinede :D


HalBenHB

You and me are different'ı da kabul etti. I ile me arasındaki fark nedir?


mizinamo

Geleneksel İngilizcede, me = beni, I = ben. Meselâ, benim babam "You and I are different" diye söylerdi; onun için "You and me are different" yanlış. ("Seni ve beni farklıyız" gibi olurdu.)

Ama "X and Y" (X ve Y, X ile Y) gibi için, birçok kişi "you and me" veya "him and me" gibi diyor -- hem "seni ve beni / onu ve beni" için, hem "sen ve ben / o ve ben" için.

O yüzden, Duolingo birçok cümle için bu "yeni" tip cümleleri de kabul ediyor. (Geleneksel konuşurlar için yanlış olduğuna rağmen.)

Ama "Me am Peter" gibi olamaz.


merlekli

kardeş sen ne yapmışsın öyle ya şampiyonlar liginin bütün kupalarını toplamış gibi ahahaha


MeltemUluG

Farkliyiz yazdım yazında hata var demadi


Zuake

Arkadaşlar bu cümlede senle ben olmaz çünkü -le yapacak bir ek yok direkt olarak sen ve ben farklıyız yazıyor ek olması lazım senle ben farklıyız diyebilmek için


ItsAlexaMoon

Hoşuma gitti güzel cümle


Zeynep607118

Burada I yerine Me gelebilir mi peki?


Emrah.ugun

Sen ve ben farklıyız. Yazıyorum yanlış diyor. Hata var bu soruda.


idilkandil

Be yaziyordu hata var. O yuzden kabul etmiyod


darkmarul

''biz farklıyız'' olmaz mı


BeratEmin10

neden are kullanılıyor


TueDeniz5

İki kişi var çünkü


furkanzorer

ben ve sen veya sen ve ben ne farkeder?


Ahmetnce6

Sen iyi bir çocuksun ama ben BMW'li kötü serseri çocuk Berkay'ı seviyorum :))))


IMAGIN_1

"SEN VE BEN FARKLIYIZ" bunu insta'ya atacağım ;)

Learn English in just 5 minutes a day. For free.
Get started