1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He drinks milk."

"He drinks milk."

Çeviri:O süt içer.

October 5, 2014

19 Yorum


EmirDouhan

Milks yazarken mill yazdım, dokunmatik ekranın gazabı ...


Duo.......
<pre> قسفدبنگس </pre>

emreusta81

drinks teki 's' takısının kullanım amacı nedir ?


Viforvendetta

geniş zamanda 3. tekil şahısta fiil "s" alır.
dil bilgisi kuralı.


KadirKl11

Onu bende anlamadim programin hatasi herhalde


meri581447

Onu birden fazla anlama getiriyo mesela drink içer drinks içerler


Hasan579187

İcerler they drink seklinde yazilir İsimde olursa cogul yapar


murat_haktan

he , she , ıt takısı geldiğinde fiile s takısı gelir. :)


Muhammedkb11

Bunlar çok kolay sormalarına bile gerek yok


asdas6

hızlı telaffuzda "you" gibi duyuluyor ya da bana öyle geldi bilemedim


senanur188340

İngilizce kafamı karistiriyor


Hasan579187

3.tekil sahislar


hiranur447118

Aynen emir doğusan akyüz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.