1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I read your letters."

"I read your letters."

Çeviri:Ben senin mektuplarını okurum.

October 6, 2014

23 Yorum


Gulsum_Heyder14

I read your letters


MustafaEre692438

Çok harika bir proğram ama daha a1 de olduğum için bazı kelimeler bakmam gerekiyor


hzltml

geçmiş zaman kullandım "Ben mektuplarını okudum" şeklinde ama kabul etmedi.


BBAydin

Geniş zaman olduğu için geçmiş zamanı kabul etmesi imkansız.


hzltml

Geniş zaman ya da geçmiş zaman olduğunu bu cümleden çıkarmamız imkansız aslına bakarsanız. Biliyorsunuz ki "read" fiilinin past halleri de "read" şeklinde.


alican.dem

Teleffuzdan anlasiliyor genis zaman riid gecmis zaman red diye okunur


NightcoreP4

Geçmiş zaman cümlesi degil çünkü


GulhanYldr

Senin mektuplarını ben okurum neden doğru değil


BBAydin

Türkçe anlamı yanlış


fatmaunver88-

Bunu duzeltin artik kacdir hata yapiyorum


Mustafaald8

"senin mektuplarını ben okurum" diye çevirdim kabul etmedi.


serdaro81

O ne demek... Onun anlamı biraz (onun) mektubunu masasından uzanıp alıp okuyormuşsun gibi


Fatih_Polat

Anlaşılmıyor ki ne dediği


ecrin926152

Letter hem de harf anlamına geliyor


elifyagmur2009

Çünkü başa ı geldiği için başta ben olmalı


FatmaBerbe2

D4TAK4 HERKESI KULÜPE BEKLERIZ


rana_ozcn

Niueeeeğğ onlar benim mektuplarım duooo


Kbraolak1

Ben mektupunu okurum. Niye kabul olmuyo ki?


brahim398198

Mektuplarını okurum ifadesini neden beğenmedi anlamış değilim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.