1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The captain is in the port i…

"The captain is in the port in the morning."

Çeviri:Kaptan sabah limandadır.

October 6, 2014

10 Yorum


drilknur

Sabahleyin kaptan limandadır demiştim. Olmazmı

December 28, 2014

VestelKatk

Aynen sabahleyin kaptan limandadır dedim niçin olmuyor?

February 5, 2015

cem84

Kaptan sabah iskelede olur neden olmaz?

December 14, 2014

withoutluck

Morningten once hep in mi kullanilir

October 6, 2014

Selcen_Ozturk

evet, afternoon ve evening ten önce de

October 6, 2014

xKelalakax

Kaptan bu sabah limandadır , yanlış mı olur ya.

September 8, 2016

FevkAli

Kapta bu sabah limandadır yazmistim bende

December 19, 2017

abdurrahma795766

Arkadaşlar The ne zaman cümleye çoğul anlamı katar bilgisi ola çünkü ben bi yerde the lı cümledeçoğul olduğunu görmüştümde ?

August 21, 2016

yiit691840

Ben de oldu gencler

September 6, 2017

Mustafa453158

Limandadır, limanda olmak değil mi? Niye kabul edilmiyor

May 4, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.