1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They are not human."

"They are not human."

Çeviri:Onlar insan değil.

October 6, 2014

21 Yorum


harruerro

Yes, they are not human. Because humanity is dead..


[aktif olmayan kullanıcı]

ilaydasolhan

    onlar insan değil -bizim sınıf ?


_bbecky_

    They are unicorn


MuhiddinEl

    İnsan değilsiniz :)


ProLokman

    Onlar hayvan yazdim olmadı =D


iffet669074

    Because they are Animals


AliSeymen2

    You are not human =sen insan değilsin


omeralp_

    Duolingo sen dert etme bunu, bu bizim sorunumuz kendi sorunumuzu kendimiz cözeriz evelallah


zlemYusufE

    We are animal Yanlışmı yazdım


Didem1987

    Duolingo'yu sitemkar gördüm.


Simo882615

    I see humans but no humanity asdfhjlş


RickSanche931992

    Dou sevgilisinin kardeşisine diyor bunu :D


selvi390050

    Maymundur belkide (:


schack10

    Okuldakilere karşı düşüncem :


Kralakir12

    They olduğu için humans olması gerekmez mi??

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.