Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"On je kanapkę."

Tłumaczenie:He eats a sandwich.

0
3 lata temu

13 komentarzy


LukaszZ1

Kiedy pisze sie eats a kiedy eat

4
Odpowiedz3 lata temu

knoperss21

s tylko do 3 osoby l.poj czyli he,she,it eats

8
Odpowiedz3 lata temu

KacperJane

Eat gdy jest he a eats gdy she

-3
Odpowiedz3 lata temu

natitati11

Eats jesli jest liczba mnoga

-4
Odpowiedz2 lata temu

klaudyna.pl

tylko w trzeciej osobie, nie w liczbie mnogiej

2
Odpowiedz2 lata temu

nikwat

Dlaczego nie może być He eats sandwich?

4
Odpowiedz3 lata temu

KacperJane

Ponieważ "a" znaczy tą, ta, te

2
Odpowiedz3 lata temu

enklaudius

Ja tak dalam i miala błąd :_

0
Odpowiedz2 lata temu

KarolKdzie

Dlaczego to nieszczesne aaaaa ? Nigdy nie wiem

3
Odpowiedz3 lata temu

shubert180

Daje sie a gdy coś jest policzalne

4
Odpowiedz3 lata temu

enklaudius

Zapomnialam dac 'a' i stracilam jedno życie

0
Odpowiedz2 lata temu

Magda658402

ONI JEDZĄ KANAPKE

0
Odpowiedz1 rok temu

Pawloo1

W odpowiedzi "on je angielski" xd

0
Odpowiedz6 miesięcy temu