"On je kanapkę."

Tłumaczenie:He eats a sandwich.

4 lata temu

16 komentarzy


LukaszZ1

Kiedy pisze sie eats a kiedy eat

4 lata temu

knoperss21

s tylko do 3 osoby l.poj czyli he,she,it eats

4 lata temu

KacperJane

Eat gdy jest he a eats gdy she

3 lata temu

natitati11

Eats jesli jest liczba mnoga

2 lata temu

klaudyna.pl

tylko w trzeciej osobie, nie w liczbie mnogiej

2 lata temu

nikwat

Dlaczego nie może być He eats sandwich?

3 lata temu

KacperJane

Ponieważ "a" znaczy tą, ta, te

3 lata temu

enklaudius

Ja tak dalam i miala błąd :_

2 lata temu

KarolKdzie

Dlaczego to nieszczesne aaaaa ? Nigdy nie wiem

4 lata temu

shubert180

Daje sie a gdy coś jest policzalne

3 lata temu

Witold233791

Dlatego przy wodzie jest a :)

3 miesiące temu

enklaudius

Zapomnialam dac 'a' i stracilam jedno życie

2 lata temu

Magda658402

ONI JEDZĄ KANAPKE

1 rok temu

Pawloo1

W odpowiedzi "on je angielski" xd

9 miesięcy temu

Ewa805692

Czy moje tlumaczenie jest źle?

3 miesiące temu

Ewa805692

On je kanapkę, przetłumaczyłam Hi eats a sandwich, wyszli zr błąd, a przecież to dobre tłumaczenie o co chodzi?

3 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.