"Theyeatthemeal."

Traducere:Ei iau masa.

acum 4 ani

8 comentarii


ProcaDaniela

este corect spus si ei servesc masa

acum 4 ani

FlorinMitu

Laso balta ca daca ar fi so luam dupa expresiile romanesti ca un cuvant in limb rom ar avea o mie de intelesuri teai ameti de tot si nai mai intelege nimic trebuie sa invatam cat mai simplu ce zici e ok asa

acum 1 săptămână

Andreeamaria26

da este corect din punctul meu de vedere

acum 4 ani

baronu24

ar fi corect sa scrie ei iau masa nu mananca masa ...aiurea

acum 3 ani

sara204279

E corect

acum 2 ani

FlorinMitu

Fetito esti total pe langa dueligo a folosit gresit verbul a manca in loc sa foloseasca verbul a lua

acum 1 săptămână

gratiani3

Da este aiurea e ca si cum spune ei mananca masa cum vine asta

acum 2 săptămâni

FlorinMitu

O traducere total aiure sa te duca in eroare asta e,corect ar fi They take the meal nu ei manca masa ca si-ar rupe dinti in masa ar rade englezul si americanul de noi la cat de prost invatam faceti ceva cu traducerile astea,mai faceti cate un Update lui Duoligo.ok

acum 1 săptămână
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.