1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "They eat the meal."

"They eat the meal."

Traducere:Ei iau masa.

October 6, 2014

9 comentarii


ProcaDaniela

este corect spus si ei servesc masa


Andreeamaria26

da este corect din punctul meu de vedere


baronu24

ar fi corect sa scrie ei iau masa nu mananca masa ...aiurea


FlorinMitu

Fetito esti total pe langa dueligo a folosit gresit verbul a manca in loc sa foloseasca verbul a lua


gratiani3

Da este aiurea e ca si cum spune ei mananca masa cum vine asta


FlorinMitu

O traducere total aiure sa te duca in eroare asta e,corect ar fi They take the meal nu ei manca masa ca si-ar rupe dinti in masa ar rade englezul si americanul de noi la cat de prost invatam faceti ceva cu traducerile astea,mai faceti cate un Update lui Duoligo.ok


anca256283

Eu am tradus cu: Eu mănânc mancarea si programul mi-a acceptat traducerea.


anca256283

Scuze: Ei mănâncă mâncarea.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.