1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am beautiful."

"I am beautiful."

Çeviri:Ben güzelim.

October 6, 2014

22 Yorum


KomutanLOGAR69

feministlere selam olsun


Cincik

Feministler kıskandı


eydanurMer1

Feministin kadınların haklarını savunan insanlar olduğunu biliyorsun değil mi?Bu konuyla bir alakası yok yani


EfsaneQ

Seslenişi tam olarak nasıl? Şarkılarda bazen "biyuruful" gibi bir şey söylenir


Selcen_Ozturk

pek çok kaynaktan bakabilirsiniz, howjsay.com, dictionary.com, seslisozluk.com, googletranslate vs. aksanlara göre farklılıklar olabilir


BARIS_KARAMAN

ben de bazen "t" leri "r" olarak duyuyorum. "get up- gerap", "beautiful, biiriful", "shut up - şarap"... ben mi yanlış duyuyorum yoksa bu şekilde söyleyiş kolaylığı mı oluyor?


Frostarda

''Bitiful'' dur ama tabi yazı yoluyla telaffuz öğrenmen pek sağlıklı olmayacaktır.


Nisa1183

Beautiful ''Biyudiful'' gibi bir şey oluyor. BİYUDİFUL


imanaz1

Söylenişi bitiful ama ingilizler öyle diyor


sudemiyyy6

Duolingo da olmasa kendimi güzel hissedemeyeceğim


mistaex

Ego tavan mod=on


sonterekeme

I am handsome :) bizde kendi egomuzu şişirelim? tabi kadınlar güzeldir o ayrı. The women are beautiful


Beyza735105

Hayır değilim.


RigelLuc.Butter.

Bem güzelim diyorya buna takılmayın isteyen kendisi hakkında istediğini söyler kimse kimseye karışamaz.


RigelLuc.Butter.

O ego yapmadı siz de diyebilirsiniz ama abartsaydı egoya girerdi hem dese sizene kendisi hakkında istediğini söyler.


ItsAlexaMoon

Egosu tavan yapmış görl sfsgss


mustafakem682855

''I'm beatifull''yazdım ve kabul etmedi .çok ilginç. ..


CastleCudle

öyle yazılmaz çünkü


sudeelzem

Beautiful diye yazılır. Bilirsin İngilizce de bir harf bile değişse anlam değişiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.