Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am beautiful."

Çeviri:Ben güzelim.

3 yıl önce

21 Yorum


eceege17

Ego kasti baya

2 yıl önce

KomutanLOGAR69

feministlere selam olsun

3 yıl önce

Cincik

Feministler kıskandı

10 ay önce

EfsaneQ

Seslenişi tam olarak nasıl? Şarkılarda bazen "biyuruful" gibi bir şey söylenir

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

pek çok kaynaktan bakabilirsiniz, howjsay.com, dictionary.com, seslisozluk.com, googletranslate vs. aksanlara göre farklılıklar olabilir

3 yıl önce

BARIS_KARAMAN

ben de bazen "t" leri "r" olarak duyuyorum. "get up- gerap", "beautiful, biiriful", "shut up - şarap"... ben mi yanlış duyuyorum yoksa bu şekilde söyleyiş kolaylığı mı oluyor?

2 yıl önce

Frostarda

''Bitiful'' dur ama tabi yazı yoluyla telaffuz öğrenmen pek sağlıklı olmayacaktır.

3 yıl önce

Nisa1183

Beautiful ''Biyudiful'' gibi bir şey oluyor. BİYUDİFUL

2 yıl önce

imanaz1

Söylenişi bitiful ama ingilizler öyle diyor

2 yıl önce

mochirs

Ego tavan mod=on

1 yıl önce

PrincessofCA

Egosu tavan yapmış görl sfsgss

2 yıl önce

sudekaratas

Ego havalara uçtu

2 yıl önce

mustafakem682855

''I'm beatifull''yazdım ve kabul etmedi .çok ilginç. ..

2 yıl önce

CastleCudle

öyle yazılmaz çünkü

1 yıl önce

meralmeral6

Beautiful diye yazılır. Bilirsin İngilizce de bir harf bile değişse anlam değişiyor.

1 yıl önce

Dorrit_Owen

I wish.

2 yıl önce

Elorenna

I dont think so

10 ay önce

Keremmuham1

Tabi guzeliz oglum sevgilim var

8 ay önce

Greenfairy0

teyzede gene ego tavan

2 ay önce

tr_ozge468

Kızlar bu yellozun saçını başını yolmalıyız djnskfjdsn

1 ay önce

sonterekeme

I am handsome :) bizde kendi egomuzu şişirelim? tabi kadınlar güzeldir o ayrı. The women are beautiful

4 gün önce