Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Mariajul lor a luat sfârșit."

Traducere:Their marriage is over.

acum 3 ani

4 comentarii


MirceaVlad

De ce nu a mers it's over?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că propoziția are deja subiectul ”their marriage”, nu poți să-l mai ai și pe ”it” (nu poți avea două subiecte), ci pui direct verbul ”is”.

acum 3 ani

tefanIta2

Si de ce nu a mers cu end in loc de over?

acum 3 ani

Rarity-F

Ca nu era cuvantul

acum 3 ani