"Twój koń je sól."

Tłumaczenie:Your horse eats salt.

4 lata temu

7 komentarzy


soltysmkp

czemu eats a nie eat?

3 lata temu

martynas101

Ponieważ końcówkę -s dodajemy do trzeciej osoby liczby pojedynczej.

.

3 lata temu

kluska87

Czemu po eats nie ma 'a salt' tylko samo eats salt ?

4 lata temu

BeatKa288277

Może dlatego że to sól konia a nie niczyja ;)

3 lata temu

martynas101

Ponieważ nie można policzyć soli. Można jedynie policzyć ziarenka.

3 lata temu

Merc87

Dlaczego eats? (jedzą) przecież jest jeden koń więc je (eat)

3 lata temu

p.wloszczyk

końcówkę "s" dodaje się do trzeciej osoby liczby pojedynczej! o tej końcówce "s" co ty mówisz to chodzi tylko o rzeczowniki, np koń horse, a konie - horseS, a do czasowników jak dodajesz "s" to nie żeby stworzyć liczbę mnogą, tylko dodaje się ją do trzeciej osoby liczby pojedynczej tak jak: Ja jem - I eat; ona je - she eats Z racji iż KOŃ to jest trzecia osoba liczby pojedynczej czyli IT, więc horse eatS! jeżeli byłyby konie w liczbie mnogiej to wtedy: horses eat - juz nie dodajesz S w czasowniku bo jest to liczba mnoga! a dodajesz w rzeczowniku bo w przypadku rzeczowników po dodaniu końcówki S tworzy się liczba mnoga, horses, cats, dogs itd.

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.