1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is going to assume I am h…

"He is going to assume I am happy."

Çeviri:O benim mutlu olduğumu farz edecek.

October 6, 2014

8 Yorum


fgonen

Redhouse ingilizce-turkce büyük sözlükte assume karsiligina bakin isterseniz. "Varsaymak, sanmak, zannetmek" yaziyor


terimjr

Farzetmek ve varsaymak sizin elinizde olan bir durum. Ama zannetmek bilginiz disinda olan bir durum.


lrunol

Dığımı , duğumu gibi ifadeleri which ve that ile kullanıyorduk . Neden bu cümlede kullanmıyoruz ? Madem kullanmıyoruz neden var bu that which olayı? Eğer kullanırsak hangisi olmalı which mi that mi ?


Savas1453

SAYIN YÖNETİCİLER !! Evet --dığı eki nerden geldi?Açiklama yapilirsa ingilizcemiz biraz daha ilerler??


MeteUlku

"He is going to assume that I am happy." ve "He is going to assume I am happy." cümleleri eşit derecede doğru zaten.


fgonen

Zannetmek = farzetmek= varsaymak = assume Boyle bircok sey raporladim ama bir geri bildirim almiyorum


Selcen_Ozturk

farzetmek ve varsaymak eş anlamlıdır ama zannetmek bunlarla eş anlamlı değildir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.