Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We won the battle."

Çeviri:Biz savaşı kazandık.

0
3 yıl önce

14 Yorum


kunter54

"Biz çatışmayı kazandık " daha doğru olmaz mı " we won the war " ; " we won the battle " fark nedir?

6
Cevap ver3 yıl önce

ugurcansayan

Çatışma, savaştan daha dar anlama sahip, onun için "clash, conflict" denebilir.

"War" ile "Battle"ın ayrımı da buna benzer. "Battle"lar, birden çok gücün arasında olan fiziksel etkileşimler ve çatışmalar (hasarlar, yaralamalar)dır, askerler arasında olduğunda kullanılır. "War"lar, birden çok gücün arasında olan, stratejik çatışmaların (kesişmelerin, anlaşmazlıkların) nedeniyle ulusların, ülkelerin girdiği olayların bütünleridir. "Battle"larda kazanmak veya yenilmek "War"ın kaderini değiştirebilir veya sonunu getirmeyebilir.

Örnek: First Battle of İnönü, Turkish War of Independence

14
Cevap ver3 yıl önce

bilgekaganylmz

"Biz çatışmayı kazandık" kabul ediyor

0
Cevap ver1 yıl önce

lkeraatayA

Mücadele?

2
Cevap ver3 yıl önce

AbdullahCo11

Kabul etmedi..

1
Cevap ver2 yıl önce

BerkcanTezcaner

we want to battle gibi okunmus

1
Cevap ver2 yıl önce

onurelmas

Ben de want anladim.

0
Cevap ver2 yıl önce

Berfin149823

War degil miydi savas

1
Cevap ver1 yıl önce

biradetrecep

Savasin kazanani yoktur

1
Cevap ver7 ay önce

opsiyonel-kisi

Mücadeleyi kazandık neden olmuyor

0
Cevap ver2 yıl önce

MorukYasin

biz karşılaşmayı kazandık olmaz mı?

0
Cevap ver2 yıl önce

incikin_
incikin_

Karşılaşma bana daha önemsiz; hatta spor amaçlı bir durum gibi geliyor.
"We won the game": Oyunu kazandık.
"We won the fight": Kavgayı kazandık/kavgada galip geldik.
"We won the match": Maçı kazandık." gibi şeyler için "karşılaşmayı kazandık" diyebiliriz sanki.

3
Cevap ver12 yıl önce

mehmetakif381531

30 kere dpgru cevabi yazdim kabul etmiyor

0
Cevap ver6 ay önce

MuradImano1

Dovus?

0
Cevap ver5 ay önce