"We won the battle."

Çeviri:Biz savaşı kazandık.

4 yıl önce

17 Yorum


kunter54

"Biz çatışmayı kazandık " daha doğru olmaz mı " we won the war " ; " we won the battle " fark nedir?

4 yıl önce

ugurcansayan

Çatışma, savaştan daha dar anlama sahip, onun için "clash, conflict" denebilir.

"War" ile "Battle"ın ayrımı da buna benzer. "Battle"lar, birden çok gücün arasında olan fiziksel etkileşimler ve çatışmalar (hasarlar, yaralamalar)dır, askerler arasında olduğunda kullanılır. "War"lar, birden çok gücün arasında olan, stratejik çatışmaların (kesişmelerin, anlaşmazlıkların) nedeniyle ulusların, ülkelerin girdiği olayların bütünleridir. "Battle"larda kazanmak veya yenilmek "War"ın kaderini değiştirebilir veya sonunu getirmeyebilir.

Örnek: First Battle of İnönü, Turkish War of Independence

3 yıl önce

bilgekaganylmz

"Biz çatışmayı kazandık" kabul ediyor

1 yıl önce

Cemkalender

War=savas battle=muharebe. Yani bir muharebeyi kazanabilir ama savasi kaybedebilirsiniz

3 gün önce

lkeraatayA

Mücadele?

3 yıl önce

AbdullahCo11

Kabul etmedi..

2 yıl önce

BerkcanTezcaner

we want to battle gibi okunmus

2 yıl önce

onurelmas

Ben de want anladim.

2 yıl önce

Berfin149823

War degil miydi savas

1 yıl önce

biradetrecep

Savasin kazanani yoktur

9 ay önce

opsiyonel-kisi

Mücadeleyi kazandık neden olmuyor

2 yıl önce

MorukYasin

biz karşılaşmayı kazandık olmaz mı?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Karşılaşma bana daha önemsiz; hatta spor amaçlı bir durum gibi geliyor.
"We won the game": Oyunu kazandık.
"We won the fight": Kavgayı kazandık/kavgada galip geldik.
"We won the match": Maçı kazandık." gibi şeyler için "karşılaşmayı kazandık" diyebiliriz sanki.

2 yıl önce

mehmetakif381531

30 kere dpgru cevabi yazdim kabul etmiyor

9 ay önce

MuradImano1

Dovus?

7 ay önce

emre539675

"Biz muhabereyi kazandık" dedim kabul etmedi. E başka bir yerde "battle" için muhabere yazdırmıştı bana.

5 ay önce

11bedirhan11

"Mücadeleyi kazandık." Kabul edilmeliydi.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.