1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Fruit is sweet."

"Fruit is sweet."

Traducere:Fructele sunt dulci.

October 7, 2014

22 de comentarii


mikatalpa

Fructul este dulce


GiuliaStef10

Dc nu merge fructele dulci sunt


gustawsohn

In ce limbă ai tradus?? :)))


TeoMadalina

"is" se traduce "este". Daca era "are", as fi inteles sa se traduca "sunt".


Lili992140

Pentru ca forma este aceeasi atat la plural cat si la singular inseamna ca verbul face diferenta, corect?


AlinT.

Pana la urma cum e corect?


LIA893302

Unde este pluralul ftuctele


LIA893302

Unde este pluralul fructelor?


Nadia315508

"The fruit" este un substantiv care in limba engleza are aceeasi foma atat la singular cat si la plural.Cand intr-o propozitie insiruim mai multe fructe (mere,pere, etc)atunci si numai atunci scriem "fruits".


werner785603

Cum se traduce:fructul e dulce


gabi487894

Este singular - fructul, it is one piece fruit


BA0LaFSa

IS arata singularul !


LidiaNenit

Fruit is sweet - fructul este dulce. Fruit are sweet - fructele sunt dulci


LunaBarcelona

La singular si la plural se scrie la fel ??


VasileArvi

După mine, fructul este dulce, este traducerea corectă. Traducerea dvs se potrivește la expresia The fruits are sweet.


AntonelaIs2

Traducerea corecta nu ar fi ,,fructul este dulce"?


AntonelaIs2

De ce estw tradus la plural?


ion719

Fructul este dulce

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.