A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A gyümölcsöt a sajt tetejére fogjuk tenni."

Fordítás:We are going to place the fruit on top of the cheese.

3 éve

5 hozzászólás


ELLA211

A három megoldásból helyesen kiválasztottam a kettő jót. Csakhogy nem értem, hogy a mondat vége miért különbözik a két helyes megoldásnál? Az egyiknél "....on top of the cheese', a másiknál pedig "....on THE top of the cheese.' szerepel. Ennek oka van?

3 éve

cet423
cet423

szerintem mind a kettő jó, mert a beszélt nyelv egyszerűsít.

3 éve

affy

Szerintem veletlenul hianyzik egy hatarozatlan nevelo. Jelentetted? Hatha a valaszbol kiderul..

3 éve

ELLA211

Jelentettem. Nem jött válasz.

3 éve

Dartfather

Hmm jól hangzik!

2 éve