Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Evet, iyi geceler!"

Çeviri:Yes, good night!

3 yıl önce

52 Yorum


ha-se

Yep yazdim kabul etti

3 yıl önce

Narin492067

bende bilmediklerimi pas geçiyorum

1 yıl önce

AnlYrd

ayn

2 yıl önce

yusufkalyo

Yes yerine yeah desek ne olur

2 yıl önce

betl839876

Bencede ya

10 ay önce

SALHA738038

Olur

8 ay önce

arjin695204

Olmaz anlamiyor o dilden

2 hafta önce

ErkanAkba

Ne alaka aynen good night zaten iyi.geceler demek ?

3 yıl önce

saime-saime

Yes yerine yeah diyemezmiyiz ayni anlam

3 yıl önce

bayansude

yeah amerikan ingilizcesinde kullanılan bir kelime o nedenle kabul etmiyor biz düz ingilizce öğreniyoruz

2 yıl önce

betl839876

Yo bu zaten amerika ingilizcesi

10 ay önce

al1mert

"Düz ingilizce"

2 yıl önce

YusufAkdoa1

Bence denmemeli

2 yıl önce

Aleyna3418

Ne alaka

2 yıl önce

Alime221267

Çok basit yes good nigth

2 yıl önce

lgnsinmez

Good nigth degil , dogrusu: good night.

2 yıl önce

smeyyeyene

Good night i nie kabul etmedi yaa.. sadece night iyi geceler mi demek??

2 yıl önce

opposional

iyi geceler, good nights ile eyni deyilmi

2 yıl önce

Aysun165800

Bir tane harf eksik diye puan kırdın duolingo. benim durumda olanlar :D

1 yıl önce

AndroidAnd14

Yes ingilicze...

2 yıl önce

aysha664583

.

2 yıl önce

busra35699

Ha-se bi harften bir şey olmaz ama sınavda kabul etmiyor

1 yıl önce

busra35699

Yep başka bi şey değil mi

1 yıl önce

mahmut671981

Nnn

1 yıl önce

HamzaFidan

Çok basit ya

1 yıl önce

ayap3

yeah,yes yerine kullanılmaz mı?

1 yıl önce

TrabzonKea

Arkadaşlar bununla akıci ingilizce konusur muyum

1 yıl önce

muratozarpaci35

Yeah ile Yes aynı şey değil mi ?

1 yıl önce

mustafa347178

H;te&c&

1 yıl önce

AmineUnal

Yanlis seye bastimm ufff heote doğru gidiyordum halbuki

11 ay önce

grkem724999

doğru yaptım yanlış dedi

9 ay önce

SALHA738038

Çok kolaydı

8 ay önce

CraytonZ

Yeah , good night! Dedim kabul etmedi...

3 yıl önce

ikbalsena

Ben sizi tanımam ama''Yes,good night!" yazıcaktın.

3 yıl önce

mervesel123

yeah dedim kabul etmedi aynı anlam zaten

2 yıl önce

ceren733676

Offff ya olmadı

2 yıl önce

Huseyinken

yeah denir ya adam gibi konusun sokak agzi yapmayin

2 yıl önce

al1mert

Ulan yes yerine you bastim

2 yıl önce

HalilEfeGksu

yanlış anlıyo :D

2 yıl önce

trkan967684

İtiraz etsekte boş

2 yıl önce

s4sserserwwsceat

Basbasit

3 yıl önce

Yeaktas

EVET İYİ GECE DEMEK galiba

3 yıl önce

BaranMarleyJr.

happy night yazdım amkd a:SDa

3 yıl önce

kutito

goodnight birleşik yazılmazmı

3 yıl önce

Sevim1905

Ben yazinca kabul etmedi ama vileme bilemem yazilmaz

2 yıl önce

MuradVural

Good evenings olmuyor mu?

3 yıl önce

ece12sila-

o iyi akşamlar

3 yıl önce

Yeaktas

Night gece demek, nights geceler demektir

3 yıl önce

aysenuryildiz

Ne alaka

3 yıl önce

Berra357

alakası var

3 yıl önce

Berra357

bencede

3 yıl önce

Volkan_S.

Doğru, buna itiraz edelim.

3 yıl önce