"Nouă ne plac păsările, dar ne plac de asemenea și broaștele țestoase."

Traducere:We like birds, but we also like turtles.

October 7, 2014

22 de comentarii
Această discuție este blocată.


AnaCotor

'pasarile' este articulat. de ce lipseste 'the' ?


lucian8030

in dictionar am gasit "too"= de asemenea, si


MihailDumi

, but we like turtles too. este de asemeni corect


lidia877255

De ce este greșit sa articulam"the birds"


IuliaFurni1

Eu scriu corect,nu se recunoaște,de 2 ori se se scrie diferit....


diana699432

A doua oară cand imi apareintr


valeriabos19

Care este responsabil de acest joc rog sa revina asupra acestei intrebari si raspuns.


ADVVAV

Eu sriu corect de citeva ori,de ce nu este primit?


cosmin270877

Ha ha! Anterior am ales fără articolul hotărât "the" și a fost greșit. Acum e bine fără articol. Corecte sunt ambele. Depinde dacă te referi în general sau dacă te referi la niște păsări si broaște anume


bunica20

De ce e gresit


AlexandruM865560

De ce,,but we also'.' Si nu,,but also we'?


IuliaFurni1

Nu mai pot eu scriu corect,dar mi-a arata grasit,de ce??????


IuliaFurni1

Eu răspund corect,de ce nu verificați ,eu nu pot termina acest . Va rog răspundeți.


Dragulescu15

De ce sunteți neserioși? Eu am postat data trecută cu,,the" pentru că așa era dpmdv corect. M-ați corectat! Ce să inteleg?


marianscarlat

Nu pot sa aleg varianta corectă....dc?


Eliza-elen1

De ce e gresit cu the


nelu214242

Am raspuns articulat și nearticulat si nu a fost bine niciodată Cînd este bine ?cînd cumpăr pro?


Mona562743

Ceva nu este bine, odata apare cu the, odata fara the..


DanGradila1

Te doare ❤❤❤❤ ce propozitie!!!Alt ceva nu gasiti,,marlanilor???


Nina259688

??ce aberatie de propozitie,nicicum nu i bine


Daniel.Contab

Ori folosesti "the" si la pasari si la testoase ori la niciuna si arunci va fi bine


mauro20151

Hotărâți-vă! Ori cu articol, ori fără, că ne zăpăciți de cap!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.