1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The square is beautiful."

"The square is beautiful."

Μετάφραση:Η πλατεία είναι όμορφη.

October 7, 2014

4 σχόλια


jaye16

I really expected this to be: "Η πλατεία είναι όμορφο."


glavkos

"Η πλατεία είναι όμορφη" (this noun is feminine, like most of the greek nouns ending in -α).


jaye16

Sorry, my for misspelling. My problem was I didn't expect to see "Το τετράγωνο" but "Η πλατεία.." Thanks for explaining the "όμορφο / όμορφη" mistake.


Repepere

Λίγο περισσότερη προσοχή δεν βλάπτει έχει το σύστημα ατέλειες όπως δίνουμε σωστή απάντηση και βγαίνει λάθος το ξανακοιταμε κάνοντας σύγκριση μεταξύ ερώτησης και απάντησης είναι σωστό και βγαίνει λάθος

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.