"The square is beautiful."

Μετάφραση:Η πλατεία είναι όμορφη.

October 7, 2014

4 σχόλια


jaye16
Mod

I really expected this to be: "Η πλατεία είναι όμορφο."

October 7, 2014

glavkos

"Η πλατεία είναι όμορφη" (this noun is feminine, like most of the greek nouns ending in -α).

October 7, 2014

jaye16
Mod

Sorry, my for misspelling. My problem was I didn't expect to see "Το τετράγωνο" but "Η πλατεία.." Thanks for explaining the "όμορφο / όμορφη" mistake.

October 7, 2014

Repepere

Λίγο περισσότερη προσοχή δεν βλάπτει έχει το σύστημα ατέλειες όπως δίνουμε σωστή απάντηση και βγαίνει λάθος το ξανακοιταμε κάνοντας σύγκριση μεταξύ ερώτησης και απάντησης είναι σωστό και βγαίνει λάθος

June 20, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.