"The square is beautiful."

Μετάφραση:Η πλατεία είναι όμορφη.

πριν από 4 χρόνια

3 σχόλια


jaye16
jaye16
Mod

I really expected this to be: "Η πλατεία είναι όμορφο."

πριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

"Η πλατεία είναι όμορφη" (this noun is feminine, like most of the greek nouns ending in -α).

πριν από 4 χρόνια

jaye16
jaye16
Mod

Sorry, my for misspelling. My problem was I didn't expect to see "Το τετράγωνο" but "Η πλατεία.." Thanks for explaining the "όμορφο / όμορφη" mistake.

πριν από 4 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.