1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Which cellphone?"

"Which cellphone?"

Çeviri:Hangi cep telefonu?

October 7, 2014

11 Yorum


cevat7008

Hata var galiba kabul etmiyor soyleneni


Oktaysoylu

Evet hata var galiba


book.1

hangisi cep telefonu yazınca neden yanlış oluyo?


darthvader135

''Which one is a cellphone?'' deseydik sizin dediğiniz anlama gelir,''Which ones are cellphones?'' dersek ''Hangileri ceptelefonu?'' anlamına gelir sanırım.


Ahmet635693

Which hangi demek


Gunel756457

Evet doğru yazmış


FatmaBerbe2

Çünkü orda sen cep telefonunun onlardan hangisi olduğunu soruyosun ama cevaptakinde cep telefonunun kiminki olduğunu veya hatırlamak istediği için soruldugu anlamina geliyor


onur23979

Doğru yapan varmı


onur23979

Ben telefonu yazdım doğru ama yazım hatamın olduğunu söyledi ve doğru kabul etti bende bazen böyle oluyor yani


Bisnev99

Telafuz edemedim gitti ya.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.