1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Чоловіки і жінки"

"Чоловіки і жінки"

Переклад:Men and women

October 7, 2014

8 коментарів


NRyttH

Men and women, boys and girs під час виконання завдань дуже часто повторюються. Прохання замінити іншими словами.


uxvat

а чому в однині?


SergioRuido

однина - man, множина - men


uxvat

Дякую. Помітив зі запізненням ))


ORtQ14

Поясніть будь-ласка чому немає артиклів?


Fb8U1

Означений артикль the тут недоречний, бо названі лише категорії, до яких відносяться об'єкти. А неозначений (a) із множиною не вживається. В однині треба було б ставити неозначений артикль.


3ztQ6

Чому в однині??


KingofDark219182

Воно в множині

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.