1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "A good man respects animals."

"A good man respects animals."

Traducere:Un om bun respectă animalele.

October 7, 2014

10 comentarii


aiciangela

Un bun om respecta animalele, este greșită?


Ovidiu.Bostan

Eu am tradus: "Un bun bărbat respectă animalele" şi mi-a tăiat cuvântul "bun", probabil pentru că nu îi place topica mea.


Invatacum

animalele= the animals?


gustawsohn
  • "the animals"="animalele..." (o anume categorie sau grup anume, de la zoo de ex.); "animals"="animalele" (in general).

pippo2036

i am a bad man because i hate animals


yasca3

iar cereti diacritice? pruteanu n-a murit?


ArvinteVas

Este la fel de corectă!!


dorina678772

Un om bun=un bun om


Puiu748518

Animalele omoara oameni!

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.