Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"A good man respects animals."

Traducere:Un om bun respectă animalele.

acum 3 ani

9 comentarii


aiciangela

Un bun om respecta animalele, este greșită?

acum 3 ani

Ovidiu.Bostan

Eu am tradus: "Un bun bărbat respectă animalele" şi mi-a tăiat cuvântul "bun", probabil pentru că nu îi place topica mea.

acum 2 ani

SabinaDobrin

Un bun barbat ?

acum 3 ani

Invatacum

animalele= the animals?

acum 3 ani

gustawsohn
gustawsohn
  • "the animals"="animalele..." (o anume categorie sau grup anume, de la zoo de ex.); "animals"="animalele" (in general).
acum 3 ani

pippo2036

i am a bad man because i hate animals

acum 3 ani

yasca3

iar cereti diacritice? pruteanu n-a murit?

acum 2 ani

ArvinteVas

Este la fel de corectă!!

acum 1 an

dorina678772

Un om bun=un bun om

acum 1 an