A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Éppen a kutyával beszélget."

Fordítás:She is talking to the dog.

3 éve

4 hozzászólás


SSzabi1982

She is speaking with the dog right now miért nem ok?

3 éve

aptg.gabi

Az éppent sztem nem kell lefordítani azzal csak megpróbálja az igeidőt szemléltetni.

3 éve

szabob74

A speaking se jo itt! A speak es a talk jelentese hssonlo, de a talk azt fejezi ki, hogy ket vagy tobb ember beszelget, mig a speak azt jelenti, hogy egy ember mond valamit, foleg hivatalos, formalis helyzetben. En itt tevedtem, a speak-et hasznaltam a talk helyett.

3 éve

Eszter691354

Ez nem azt jelenti, hogy a kutyához beszél? Vagy csak én gondolom rosszul...

1 hónapja