1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have thousands of offices…

"We have thousands of offices."

Çeviri:Bizim binlerce ofisimiz var.

October 7, 2014

21 Yorum


burcugld

of neden kullanılıyor burada


son.sav

Bu bir kalıptır. Sayı ile nesneyi bağlamak amacıyla kullanilır. Değilse "binler ofis" gibi havada kalan bir ifade olurdu.


EsatGozutok

Adamların 1000 tane ofisi var siz ne diyonuz


Mesutov

Ofislerin binlercesine sahibiz dedim yanlış dedi thousands of offices deyince direk Ofislerin binlercesine diye çevirdim of olmadan We have thousands offices yanlış mı olurdu


mecavus

Burada of nedeb kullaniliyor anlamadim. Bilen varsa yazabilir mi


iremhilye

Sayı ile eşya arasındaki birleşmeyi kurar. "Binler ofis" olmaz bu yüzden kullanılır. Yani bir çeşit kalıptır.


baysali

"Binlerce ofislerimiz var"ı kabul etmeli.


iremhilye

Bence edilmemeli. Ofislerimiz var derseniz BİNLERCEYİ SÖYLEMEYE GEREK KALMAZ. Zaten öyle derseniz de kalıbı saçma olur. Cümlenin kalıbı ve anlamı bozulur.


TheWinner142763

Where is the logic?Baysali O zaman niye "We" kullandık yani o zaman kullanmazdı hem bu zorunlu bir şey.


AHMET26esk

Zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış... Hadi çevirinde görek...


OmerOzkul

Bizim binlerce ofisimiz var dedim kabul etmedi soru hatalı


Glen137778

AYNI CÜMLEYİ BÜYÜK HARFLERLE YAZINCA KABUL ETMİYOR. DÜZELTİN LÜTFEN


refikataka

Soruları bilsen de bilmesen de en kolay cevap; bu bir kalıptır. Bunu yazınca bilir kişi konumuna yükseliyorsunuz.


AyeBeyza10

Thousands ile bir nesneyi miktar yonunden nitelerken of kullanilir, bu yuzden.


ruveyddaa

of ne alaka yani olmasa olmaz mı


BerkayKo9

Bu bir tamlama oldugundan


MuratCAGLAYAN1

''Ofislerin binlercesine sahibiz'' neden yanlış oluyor?


ErbayDuyma

O şekilde olunca sanki belirli ofisler varmış da biz onlardan binlercesine sahibiz gibi bir anlam çıkıyor...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.