A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ismerem a fiút."

Fordítás:I know the boy.

0
3 éve

3 hozzászólás


Petmaestro

A példa mondat a "fiú" szót használja.

Az pedíg helyesebben: "I know him" lenne. Vagyis: "Ismerem őt."

0
Válasz3 éve

methosraven87
methosraven87

Te magad írtad le, hogy miért nem jó az "I know him", mert az csak annyit jelent, hogy "Ismerem őt". Ennél a mondatnál viszont kifejezetten "a fiút" ismerem, ezért "I know the boy.".

0
Válasz2 éve

licuspicus

Azt írtam hogy I know the boy ugyanazt jelenti de nem fogadta

0
Válasz3 éve