"The children eat pasta."

Fordítás:A gyerekek tésztát esznek.

4 éve

10 hozzászólás


VRphotography

Ebbe a mondatba hol van az arra utaló szoló, hogy többen vannak ? Es nem egyedül?

4 éve

budai.doc

A "children" többesszám, és az ige után nincs "s" rag, ami egyesszám esetén lenne.

4 éve

LovszAnik1

A gyerekek többes számban vannak.

3 hete

BridgetBaby

És hol marad a többes szàmra utaló "s" betű? Akkor most ki tanít kit???

3 éve

drvadi

Budai, már megbocsáss de hülyeség amit írtál . Az s a többes szám jele, és hibás a feladat

3 éve

budai.doc

Az "s" azon kívül az egyszerű jelen idő egyes szám harmadik személyében az ige ragja, valamint személyeknél és még néhány más esetben aposztróffal 's a birtokviszonyt jelöli. Többes számú birtokos esetén írásban: s'. The child eats pasta, ha ez segít.

3 éve

drvadi

Köszike, én voltam az idióta :)

3 éve

kopasz77

A "child" az e.sz. A children" a t.sz.

3 éve

palikaavagyok

gyerek = child gyerekek = children attól mert okosnak hiszitek magatokat nem lehülyézni a másikat meg a ,,játékot" sem

3 éve

ZsoltJnoki

Rossz a válasz, mert nem írtam mondat végi pontot?!

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.