1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Ik eet een appel."

"Ik eet een appel."

Vertaling:I eat an apple.

October 8, 2014

6 opmerkingen


connor177

waarom is i eat a apple fout. waneer. typ je an


Lenkvist

Je gebruikt "an" als het eerste geluid van het volgende woord een klinker is. Je zegt dus bijvoorbeeld "an apple" en "an iglo" maar ook "an hour" omdat de h niet wordt uitgesproken.

Is de eerste klank een medeklinker, dan gebruik je "a". "A banana" en "a woman" en ook "a user" omdat aan het begin een j-klank zit.


OuardaElfa

No good I eat an apple en you

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.