Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I have had a hat since you have had a hat."

Çeviri:Sizin bir şapkanız olduğundan beri benim bir şapkam var.

0
3 yıl önce

15 Yorum


-Made-in-China-

tekerleme gibi dili takılmadan söyleyene helal :D

11
Cevap ver2 yıl önce

keepuprockin

Cümlede had kullanılıyor ben de vardı yazdım geçmiş zaman olduğu için kabul etmedi.

6
Cevap ver3 yıl önce

receptoklu

bilmeyenler icin aciklama yapmak istiyorum. burada ki have had şuradan geliyor .. bu cumlenin geniş zamanı .i have a hat ... peki biz bu i have a hat cümlesini perfect tens ile nasıl kullanırız.. perfect tens nasıldı? object+have+fiilin 3.cü hali... yani perfect tens 3 kısımdan olusuyor. özne + have + fiilin 3.cü hali.. şimdi cü-mlemiz nedir? i have a hat = benim bir şapkam var ama bu geniş zamanın cümlesi şimdi bu cumleyi perfect tens ile kullanalım. i have a hat ==== i have (perfect tense ait) had (verb3) a hat .. i have had a hat = buda benim bir şapkam var demek ama... çooooktan beri var.. ohooo önceden aldım hala duruyo demek.

5
Cevap ver63 yıl önce

DilsadeGungor

şapkam oldu dedim ama kabul edilmedi.

0
Cevap ver2 yıl önce

Ne6ahat

Kafam karıştı. Henüz anlamaya hazır değilim demekki :(

0
Cevap ver2 yıl önce

sukriyesacin

tekerleme gibi bir cümle cok hoşuma gitti

4
Cevap ver2 yıl önce

ayg.muhammet

"benim sen bir şapkaya sahip olduğundan beri bir şapkam var" bu niye olmadı ?

1
Cevap ver2 yıl önce

ttanerguney

Eğlenceli bir cümle

1
Cevap ver2 yıl önce

Burak_Ozsoy

cümleyi okuyamadık ki kendisini yapalım :)

1
Cevap ver2 yıl önce

YaseminGlv1

Tekerleme gibi yaaa

1
Cevap ver2 yıl önce

Taylan90828
Taylan90828

Alttan subliminal hırıltı geliyor. 2den fazla dinlesek mesaj yerine ulaşack gibi. Tırsıtıcı...

0
Cevap ver1 yıl önce

45Wf3knP

I have had a hat = "benim bir şapkam vardı" değil mİ?

0
Cevap ver1 yıl önce

Berkay62585

Yemin ediyorum random attilar sandim

0
Cevap ver7 ay önce