1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "How will I access the inform…

"How will I access the information?"

Traducere:Eu cum voi accesa informațiile?

October 8, 2014

9 comentarii


ILIEJUCATORU

Dupa cum vedeti, am tradus "the information" cu "Informatiile" si mi-a fost acceptat. Intr-o alta intrebare din curs ati tradus "the information" cu "Informatia", refuzandu-mi aceeasi traducere pe care am folosit.o acum, adica : "Informatiile"


pnn777

”cum eu voi accesa informațiile” - asa tot este corect!!!


iiai
Mod

    It is not the right topic for a question, pnn777


LidiaG2

    Cum de inteles unde e corect?


iiai
    Mod

      Este corect în ambele cazuri. În engleză pluralul de la information este information, pe când în română substantivul informație are forma de plural informații.


RadaMuraru1

      "the information" nu e la singular?


matejozsef

      how will i access the information( S )?

      Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.