1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. Курс англійської для тих, хто…

SergioRuido

Курс англійської для тих, хто говорить українською (оновлено).

Майже рік тривала фаза бета-тестування і ось нарешті ми вийшли на прохідний рівень і курс відносно стабілізувався. Це не означає, що ми припинимо роботу над ним. Певна кількість скарг з "бети" ще лишається необробленою. По можливості будемо все виправляти.

Отже, займайтесь англійською (з мобільного додатку з українським інтерфейсом включно) і гарних вам результатів!

ПРО ЦІЛІ ДУОЛІНГО. Сайт не має на меті (і не здатний технічно) навчити усіх тонкощів перекладу, показати усі відтінки стилістики. Головне – навчити розуміти і будувати базові мовні конструкції і вживати базову найуживанішу лексику. Попередня платформа (на якій і створювався курс) здатна навчити лише близько 3000 слів, чого цілком достатньо для розуміння 80% повсякденних розмов, дечого з періодики і ТБ. Намагатися перекладати класику англійської літератури після проходження курсу – ризиковано і небажано ;)

ПРО ГРАМАТИКУ. Дуолінго – не повноцінний підручник граматики. Без неї нікуди, зрозуміло. Але перенавантажувати цю примхливу Пані увагою не варто. В курс, звичайно, будуть додаватися пояснення, примітки і правила. Але, знову ж таки – в межах базового курсу. Також доступні «Обговорення», де учасники можуть розглянути те чи інше явище і поділитися знаннями. За поглибленими тлумаченнями раджу звертатись до підручників або безмежних ресурсів Мережі.

ПРО НЕПРИРОДНІ І «ДИВНІ» РЕЧЕННЯ. Вже згадана «стара» платформа сайту наповнювалась стандартними для всіх курсів і мов реченнями, які, здавалось, були просто навмання вирвані з контекстів або згенеровані штучно. Я теж посміювався над «павуками, які п’ють молоко» і т.п., але потім в процесі розробки траплялися випадки, коли з даного набору речень для перекладу потрібно було обрати лише три «найбільш придатні», і повірте – часто вибору просто не було... Отже, не поспішайте зі скаргами на «неприродність», а увімкніть креативність і повправляйтесь у вигадуванні сюжетів для «дивних» речень.)))

ПРО ВАРІАНТИ ПЕРЕКЛАДУ. Допитливий і прискіпливий учасник може довго доводити, які переклади можливі для речення і як правильно будувати порядок слів. Мета Дуолінго не передбачає навчання ВСІХ стилістичних і контекстуальних нюансів речень, зокрема української мови. Не чіпляйтесь, будь ласка, до тонкощів перекладу. Будьте простішими і природнішими. )))

ПРО АУДІО, ЯКЕ ЗВУЧИТЬ «ЯКОСЬ НЕ ТАК». Робота легко звинуватити в поганій вимові, якщо щось прозвучало не так, як ви це уявляли. Для людини, яка не звикла до звучання англійської, властива така підсвідома якість. Повірте, переважна більшість скарг на аудіо – після перевірок розробником – виявляються безпідставними. Англійське аудіо цілком адекватне. Просто проявіть терпіння, прослухайте уповільнений варіант ще раз. Ви звикнете.

ПРО ПЕРЕКЛАД АРТИКЛЮ «THE». Вже зазначалось, що речення цього курсу не мають контексту, а означений артикль «the» якраз відіграє свою роль у наданні певного значення іменнику, перед яким стоїть. В курсі буде ОБОВ’ЯЗКОВО пояснення-примітка про випадки вживання. Але на практиці, вправляючись з реченням, яке позбавлене контексту, важко зрозуміти суть правила. Тому за замовчуванням всі артиклі «the» було вирішено перекладати як «цей, ця, це». Це справді один з випадків вживання “the” і для нас найлегший спосіб уникнути невірного розуміння учнем правил вживання. Таким чином, THE girl reads – ЦЯ дівчина читає.

Дякуємо за те, що ви з нами!

October 8, 2014

155 коментарів


Yaroshchuk

Хороший і якісний сайт! 20 хвилин на день, і можна оволодіти базовими навичками. Дуже вдячний авторам за старання)


Fornik

Дякую за можливість навчатися!!!


Lodymyr

А чи можливо ввести в Домівці якісь додаткові позначки для уроків що містять теорію? (напр. як https://www.duolingo.com/skill/en/Verbs:-Present-Perfect )

Наприклад, маленьку іконку з буквою "і" (інформація) чи окуляри як на лінгвалео... Щоб було поруч з кружечком уроку.

Якщо це не кожному до вподоби, то може реалізувати як окремий сценарій користувача?

Деколи хотів би повернутися перечитати теорію ще раз, але не видно де саме вона є

UP. Ще подумав... а може взагалі кнопку, щоб натиснув - і всі уроки без теорії заховались? а з тих що залишаться, уже буде видно яку саме тему перечитати


SergioRuido

Це цікава ідея. Її потрібно мати на увазі. Можу сказати, що пропозицій по вдосконаленню інтерфейсу і функціоналу сайту багато, а девелоперів у них мало. Ідеї стоять в черзі і ті, що набирають більшість голосів, отримують статус "заплановано". Наступний статус - "виконання" - може наступити нескоро. На тому тижні запустили в розробку одну популярну ідею, яка провисіла у "залі очікування" більше ніж півроку.. Плюс є ще, напевно, якісь технічні обмеження.

Дякую за ідею.


Sasha04M

а скажіть! ви можете створити курс німецької мови на українську мову?


Sasha04M

дуже хочеться вивчити!


PetroKyenko

я вчу німецьку з англійської. до речі, зовсім непогана штукенція виходить. але звісно, курс українська - німецька дуже потрібен, бо що робити тим, хто не знає зовсім англійської?


dj___

Друг мені казав, мов, “як же тут шось вивчати, як українською тільки єдиний курс анґлійської мови”…

Так тю!.. Все ж льоґічно! Вивчаєш цей курс українською, а потім використовуєш засвоєну з нього анґлійську для вивчення решти курсів :D


p7CH3

А ще краще, після дуолінго витратити рік на вдосконалення мови та створити з іншими волонтерами курс. Поширювати одну з рідних мов))


Larisa_L

может вам попробовать немецкий с русского, я понимаю, конечно, что русский - не украинский, но всё же проще, чем с английского


JuliKan03

Приєднаюсь до чисельних подяк). Мені дуже подобається, так потихеньку і проходжу теми, згадуючи забуті зі школи слова. Англійсько-Українську мову навчання обрала випадково, але швидко звикла і тепер навіть задоволена. Бажаю Вам успіхів, дякую за надану можливість.


Vitaliu0

Хочу вивчати Польску ... коли вона буде ?


riwnodennyk

Незабаром буде польська для англомовних https://www.duolingo.com/course/pl/en/Learn-Polish-Online


-Bessi-

Чудовий курс! Дякую розробникам за можливість підтягнути англійську. Всім сил та натхнення)


Dmytro24

і мені дуже подобається! головне що все зрозуміло !


Ssadman

Хотів запитати коли приблизно буде стабільна версія (бо навчаюся по мобільному) і чи плануються інші мови для вивчення (німецька наприклад)?


SergioRuido

Вихід з бети передбачити важко. Зараз у нас вже набагато менше репортів (7-8/100 тримається вже пару тижнів. Потрібно 3/100. Це робота з обох боків - ви проходити курс і повідомляєте недоробки і помилки, ми їх виправляємо. Сподівався, до НР вийдемо, але не сталося.. Ну, краще курс буде якіснішим, ми не женемося за часовими рекордами..

Щодо німецького чи інших курсів - поки такої інформації не маю. Однозначно для них потрібен буде український інтерфейс, а він в "беті". Головне - людей-знавців мов добрих знайти. Ви таких знаєте? Розкажіть їм про Дуо і зацікавте. Це добровільна робота, не забувайте..


M3rov3ch

щодо німецької, то думаю можна просто взяти російський курс, і перекласти його українською


Taras2186

Дякую Вам за цей сайт!


boruviter

До речі, про вихід з бети.

Я недавно зміг пройти заняття в програмі Duolingo для iPad. Просто треба дуже швидко вибрати урок, поки не вискочить повідомлення про те, що українського курсу немає в програмі.

Дійсно інтерфейс вже повністю перекладено. Все гарно працювало.


SergioRuido

Спритність і блискавична реакція - запорука всепрохідності на Дуо)) Вважай, що хакнув бета-версію курсу)))


slavik_210

дякую за старання!


MrNobilta

Хороша, рідна програма. Розумієш і відчуваєш: прихильна до того, хто хоче опанувати, збагнути. Дякую красно!


VovaZhyhanov

а як вивчати інші мови?


elektro_NIK

Для україномовних користувачів, на даний момент, є тільки курс англійської. Якщо Ви знаєте інші мови - можете змінити мову в налаштуваннях - стануть доступними інші курси.


AndriiPoliukh

А коли будуть нові мови?


TemaSmith

На жаль відчувається брак модераторів але сподіваюсь згодом це виправиться. Хотів би ще звернути увагу на те, що на мій погляд, не завадило б трохи додати завдань перекладу з української мови на англійську. Дякую за вашу роботу.


Vlad-96

дуже сильно сподобався сайт. все досить красиво оформлено і нехочеться виходити)) здається я вивчу її за місяць)) просто затягує, реально...дякую


AntonSherstiuk

Було б непогано знайти фахівців, яких я впевнений ми маємо багато, можливо, залучити діаспорян, які б зголосилися розробляти нові курси українською: німецьку, французьку, іспанську, польську тощо. Особливо варто звернути увагу на слов'янські мови, які нелогічно вивчати за посередництва англійської, – це були б дуже популярні курси. Бачив, російською вже запустили німецьку та готують інші. На жаль, поки що зовсім вільно володію лише англійською, та радо б допоміг би до розробки французького курсу. Ну то як, чи є охочі? )


Bogdanivna

Вільно спілкуюся іспанською (С1). З радістю долучуся до роботи над курсом.


AntonSherstiuk

Отут можна заповнити анкету: https://incubator.duolingo.com/apply )


Viacheslav926246

Доброго дня розробникам. Вже й не пригадаю коли вперше зареєструвався на duo. Ви постійно удосконалюєтесь, і це приємно. Адже разом з ВАМИ удосконалюємось і ми. Вже давно вичерпав весь курс і працюю у режимі повторення. Тут гарно було-б знати про те, яка саме тема дається на повтор, щоб повернутись саме до неї і почитати конкретні мовні пояснення. Який мій внесок, спитаєте? А дуже просто. На питання: "і як оце ви так легко орієнтуєтусь у англомовних дуже складних наукових публікаціях?", або "... а от я перекладаю англомовні пісні, порадьте, де б повчитись?". Відповідаю: "Duolingo + Google Перекладач". Конкретні справи - найкраща реклама. Дякую. З повагою, ветеран Duolingo.


Romapegas

дякую! дуже цікавий курс


Val_Ost

Дуже дякую!


OlexandraTesliuk

Доброго дня! Чи можливо додати картки для вивчення і повторення слів для цього курсу? Дуже бракує!!! Дякую!


Svitlan-ka

Кажуть, що вивчення нових слів одразу у реченнях ефективніше.


nelliza111

Дякую всім причетним за велику справу. Пройшла (швидко) до кінця англійську для україномовних і українську для англомовних, повиправляла (нечисленні) помилки. Як можу допомогти ще? ПС. Я тут насправді вчу німецьку і виходить доволі добре. Дуже б хотілося, щоб українська тут дійшла до того ж рівня, що і німецька.


Nata_69

Як добре, що є українська версія! Вчу англійську та вчу/повторюю українську! Дуже дякую!


Dja65

Порівняв російський і український курси англійської - це земля і небо! :) Дякую тим, хто працював. Всім зараз рекомендую - саме український.


babiyoleg1

Неперевершений курс, моєму сину відразу сподобався. Тепер вивчаємо англійську разом.


MaksimProkopyuk

Дякую за цей курс ну дуже він мені допоміг дякую


MrVigner

Класний курс, оскільки вчу повністю з нуля англійську, то пробував кілька сайтів з різними підходами. Тут засвоюється все найкраще) + єдиний на рідній мові)


Tetian-ka

курс класний, проте повсякчас трапляється калька та ін. До прикладу, "представляємо" - це калька з російської, в українській мові використовується значення слова "present" як презентувати. Чому слово fine не можна перекласти як файно? (цілком логічний переклад)


ramarren

Бо файно - то діалектизм, слов непритаманне літературному стандарту


AleksandrGura

Чудовий проект. Дякую за курс англійського на українській мові.


hhssmmuu

Дякую розробникам за безкоштовний курс англійської! Доступно та цікаво! )


Bob234304

Duolingo - знахідка для тих, хто вирішив опанувати англійську. Здоров'я дай Боже всім, хто спричинився до розробки програми. Побільше б таких...


gjxfnrsdtwm

Як для початківця чудовий ресурс. Користувався різними, цей більш збалансований. Подяка розробникам!


Delta_5541

Я пройшов весь курс Англійської, а в профілі рівень володіння - 41%. Як його збільшити, якщо більше немає невивчених уроків?


vitasyk

Праворуч є кнопка "Закріпити навички". За допомогою неї Ви можете покращувати свій рівень до нескінченності :)


Larisa_L

Данная цифра всё равно никогда не будет 100%, потому что не предполагается, что вы можете выучить английский на Дуолинго на 100%. По-моему там максимум что-то около 60%, но и это думаю большое преувеличение реального уровня владения языком.


vitasyk

100 не буде, але можна досягти суттєво більше, ніж 60.


Limonchik2608

Привіт всім! В Duo я лише рік, та все ж з упевненістю можу сказати, що це чудовий сайт! Кожен урок можна вивчити просто чудово, адже якщо ти десь помилився, Дуо буде "добивати" тебе, поки ти не запам`ятаєш все))) P.S. Успіху у навчанні!!!


zimorodokan

English for Ukrainian Speakers has only ONE contributor. If you know both of these languages, please add yourself as a contributor. https://incubator.duolingo.com/courses/en/uk/status


EdishkaPrr

Розпочав навчання по цьому курсу. Дуде подобається! Велике дякую тим хто приймає участь у розробці!


riwnodennyk

Все льоґічно. Хіба що, щодо "the" = "ця" - доволі дивно. З навчальною метою, аби розрізняти від невизначеного актиклю, можна зрозуміти. Але в природній мові, будь-який переклад "the girl reads" буде зазвичай "дівчинка читає". Мало б бути стандартним варіянтом в курсі.


OlegKoval3

Лише після багаторазового повторення "ця дічина", "цей дім" в Дуолінго нарешті почав коректно використовувати артиклі. Дякую Дуолінго за цю знахідку. Не треба міняти стандарти


Irusejka

Люблю, коли хтось пише скрипниківкою :)


vladbilets

"the girl read" is more specified. it's better translate - "ця дівчинка читає"


gtc2015

Нещодавно перекладав англ. текст і лише натренований Дуо до майже автоматизму переклад "the" як "цей" допоміг мені правильно і швидко все зрозуміти. Текст був дуже короткий, на кшалт короткого опису чи навіть твіту, тому автор там писав "багаторівневими" складнопідрядними реченнями.


vita-vika

Дякую за чудову можливість навчатися!!! Дійсно, було дивно спочатку із the - цей. ця , але потім прийшло відчуття, що після тренувань легше при перекладі на англійську вжити правильний артикль. Наснаги!


MyroslawJartur

Турбує одне питання. З української доступне лише вивчення англійської. З англійської мови можна вчити багато інших мов, але при підключенні курсів англійською злітає курс україно-англійський. При повторному ввімкненні українського курсу злітають курси англійські. Я розумію, що це проблема ядра сайту та програми, а не розробників українського курсу, але, за можливістю, зверніть, будь ласка, на це увагу адміністрації DuoLingo. Є багато людей двомовних, тримовних. Їм не зручно кожен раз наново підключати курси. Тим більше, що це можна зробити лише з сайту, а на мобільному додатку перемкнути основну мову не вийде.


psevdobrat

Все дуже добре, але як на мене дуже мало слів у фразах. Іноді підряд перекладаєш ті самі з англійської на українську і навпаки, а потім зі звуком ще й. ) І було б добе реалізувати тут власний словник


Andrey_Maslak

Сьогодні почав навчання, дуже подобається сайт) Дякую розробникам сайту, усім успіхів)


Rydn4

Дякую за все тобі дуолінго я дуже рада що тепер можу вчити різні мови


JazzzMan

Дуже дякую. Із задоволенням майже пройшов українсько-англійський курс. Величезна подяка розробникам.


Tkachuk555

Хто підкаже як перейти з російскоанглійского на Ураїнсько-англійський курс


vitasyk

Зайдіть у свій профіль -> Налаштування -> Мова вивчення З випадаючого списку ліворуч виберіть Я хочу вчити англійську (я знаю українську)


basmur

Люди, ми ж у переглядачеві, а не застосункові, то навіщо ви пишете вказівки замість дати пряме посилання на сторінку?


Svitlan-ka

В настройках изменить "Хочу вивчити англійську, знаю українську"


JazzzMan

Тільки доведеться проходити з самого початку.


Varvarka_17

Дуже дякую розробникам! я вперше в захваті від вивчення мови! Розпочала вивчати і не можу зупинитися - так мені подобається! :))


Andriy800

А коли буде новий курс Німецькою?


Larisa_L

Хоть прямо на русский переводи и в нашем курсе помещай.


SergioRuido

Думаю, переводить не обязательно - у вас где-то есть похожий пост с похожими пунктами. Помогает иногда ссылка сюда если новый человек не обращал внимание на дискуссии. Год в бете - это жесть.. Мы, честно говоря, на такой срок не рассчитываем.


R-r-Leo

Доречі, я теж давно думаю про переклад саме цього посту, саме в такому вигляді, якщо не заперечуєте, Сергію.


Anne_2

А коли в нас буде "Занурення" і що для цього потрібно зробити?


SergioRuido

Ця та інші функції стають доступні після виходу з бети. Проходьте курс, подавайте пропозиції по виправленню помилок, по недоробкам, по баґам платформи. Враховуючи все, про що цей пост..


riwnodennyk

по недоробкаХ, по баґаХ.

P.S. Вибачайте, що занадто Гремер-Наці :)


Olgerdt

щодо недоробок, щодо багів ))


basmur

І краще не баґів, а вад, не пост, а допис.


SergioRuido

I stand corrected. Нікуди без ґремер-наці..


Fornik

translations

Ось посилання на заглиблення (така собі тестова версія занурення).


rawstick

Гарний у вас 404 page...


SergioRuido

Так, дехто вже почав практикуватись з англійського інтерфейсу. Якщо розберетесь що до чого - ось посилання:

translation/16a9d6820894db5ae3aac1c40fb55d50


YuliyaMor

Ваш сайт просто чудовий! Вдячна вам за це: Хотіла тільки дізнатись що означає бета-режим*


SergioRuido

Ох.. А про матчастину забули.. Thanks, elektro_NIK!


vasyl17349

Тільки почав вчити мову. Натрапив на Ваш ресурс. Надзвичайно вдячний за український інтерфейс та за Вашу роботу.


OlgaBatyo-

Я погано запам'ятовую слова. Ніби вивчила, а проходить пару днів, і їх уже не знаю.. Може хтось поділиться якоюсь системою, як краще вчити, щоб ці слова запамяталися назавжди...


ramarren

Повторюйте уроки, слова з яких не запам'ятовуєте


vitasyk

Завітав у ваш тестцентр. Чомусь автоматом перекидає на російський інтерфейс. Чи є можливість здати тест з українським інтерфейсом?


AnGee-1

У моєму словнику лише 1761 слово,а це далеко не приблизно 3000 слів :(


Tonik_jin

Дякую, тільки почала вивчати, але повністю задоволена!) Мені дуже подобається, буду старатись продовжувати у тому ж дусі)


Bogdan1508

Я думаю що потрібно створити більше завдань з перекладу української на англійську. А так все чудово.


BTz51

Дякую розробникам за доступний та цікавий курс англійської!


OleksandrK470191

Підкажіть, хтось взагалі працює над виправленнями помилок, додаванням відсутніх альтернативних перекладів, і.т.д.? Я постійно і безперервно тисну "мій переклад має бути правильним", бо у правильних варіантах не передбачений інший (цілком природній і правильний) порядок слів, альтернативний варіант перекладу і.т.д. Але жодного разу не було ознаки того, що хтось на це реагує і на фоні йде якась робота. Крім того, звісно, момент із перекладом "the" - найжахливіше, що я міг очікувати тут побачити. Мало того, що це рішення саме по собі криве (у відриві від будь-якого контексту вимагати від людей здогадатись, що у перекладі насправді закладений якийсь певний контекст), мало того що навіть коли про нього знаєш - все одно постійно забуваєш, тому що це якесь штучне, дивне і неприроднє обмеження, так ще й щоб про нього дізнатись, треба через випадкове обговорення якогось із запитань тесту залізти в якусь тему в глибині форуму, і там прочитати нарешті у тексті що це було зроблено навмисне і свідомо, що залишає ще гірше враження, ніж коли ти думав що це просто брак правильних варіантів.


roman_f1

Александр, я веду свою личную статистику "ознак того, що хтось на це реагує і на фоні йде якась робота". В результате моих неоднократных нажатий на кнопку "Мій переклад має бути правильним" таких "ознак" на сегодняшний день 18 - в рамках обратного курса - "Курса української для тих, хто говорить англійською".

Эти неоднократные нажатия были осуществлены в процессе моих попыток пройти вступительный тест на этот курс, который я в 2015-м году хотел пройти без единой ошибки, но из-за того, что, как Вы совершенно справедливо заметили, не принимались "цілком природні і правильні" варианты, я ни разу не дошёл до конца этот тест, и курс я в итоге так и не начал проходить, тем не менее, 18 моих ответов в течение последующих 1,5 лет были приняты.

Полный перечень таких "ознак" Вы можете найти в моём профиле, где статистика регулярно обновляется по мере получения ответов "Мы принимаем Ваш перевод". На сегодняшний день суммарное количество таких полученных мною ответов из 6 разных курсов равно 174:

  • 66 (немецкий для русскоговорящих);

  • 61 (польский для англоговорящих);

  • 18 (испанский для русскоговорящих);

  • 18 (украинский для англоговорящих);

  • 6 (английский для русскоговорящих);

  • 5 (итальянский для англоговорящих).


OleksandrK470191

Дякую за відповідь. А де я можу бачити реакцію "ми приймаємо ваш переклад"? Я щось не зміг знайти відповідного розділу ніде в інтерфейсі свого профілю.


roman_f1

В интерфейсе профиля, к сожалению, их нет. Такие ответы приходят на e-mail с темой "Ответ от Дуолинго" или "Duolingo Feedback", а я потом просто их вручную суммирую. На всякий случай загляните в папку "Спам", иногда они могут попадать и туда.


OleksandrK470191

Ура! Дякую! Нарешті я дізнався секрет Пентагону. Цієї інформації я просто ніде не міг знайти, хоча це найбільш цікавий момент для тих, хто хоче не просто навчитись, а ще й допомогти з покращенням курсу.


roman_f1

Чим міг, допоміг. :)


AnGee-1

Нажаль модераторів немає, а тому курс не розвивається... :(


SergeyKali10

Я розпочав вчити англійську з української. Пройшов перший урок. Мав необережність зазирнути в німецьку, а там курс із російської! Якимось чином мою головну сторінку захопила російська!!! ЯК ПЕРЕЙТИ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ???


AnGee-1

Натисніть на прапорець, та оберіть Англійська ->Українська. Не панікуйте все можна вирішити :)))


0tYA

Дуже дякую за українське ДУОЛІНГО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Viacheslav926246

Щира подяка розробникам і модераторам цього курсу! Гарні справи мають розвиватись. Тому - пропозиція: зробити декілька напрямів спеціалізації, з доступом за певного результату на цьому, "початковому". Наприклад, ІТ, медицина, законодавство, бізнес, наука і т.д. Ці напрями є в курсі і за результатами на кожному з них можна давати рекомендації. Адже мої 9690 бали мабуть дуже нерівномірно розподіляються по всіх уроках що я пройшов? Чи можна їх побачити?

Питання: що треба зробити щоб не втратити досягнуті результати, якщо в мене не буде доступу до цього курсу впродовж декількох тижнів або місяців? З повагою, дякую.


AnGee-1

Лише заморозити результати на 20 днів(унікальна пропозиція) або заходити щодня та заморажувати за 10 лінготів. Курс розрахований на щоденне тренування.


Viacheslav926246

Дякую. А що буде з моїм курсом після 3-х місяців перерви? Все почнеться з початку? Для мене це не проблема, просто хочеться знати чого очікувати. Може в когось вже є досвід довготривалих "прогулів" :)


Sanya_pl

На мій погляд аудіо стало занадто швидко відтворюватись! Не завжди встигаєш розібрати слова. Хоча б на 10-20 % зменшити швидкість і буде "Гуд" :)


gtc2015

Вітаю всіх - нас тут вже 1 000 000!


optima.nvn

Довший час не заходила на duolingo Зараз зайшла, а в мене іде навчання, тобто, переклад з англійської на російську, хоча раніше була українська! Як повернути назад укр. Мову??? Підскажіть будь ласка!!!


gtc2015

Наведить курсор мишки на прапорець біля аватарки у верхньому рядку, випаде список "Изучаю...."., там виберіть...

ПС Або перед авторизацією виберіть у списку "Язык сайта"


halk425674

я вивчаю англіську і я вивчив вже 60 нових слів іце лише за 2 дня


antaloglu

Дякую за курс! Чекаю на альтернативні курси англійської, німецької, іспанської з української.


tanjaketrin

Чудовий курс. У школі знала перфектно німецьку. Тепер з внуками була в Єгипті і прекрасно порозумілась по англійськи. Дякую! Хочу ще німецьку підтягнути. Але не на російській. Переклад- рід дуже тонка. Тому чекаю, коли буде український курс вичення німецької!


Larisa_L

К сожалению, вероятность появления новых курсов с украинского мала, в последнее время Дуолинговцы неохотно добавляют новые курсы. Попробуйте учить немецкий с английского, убьёте двуз зайцев сразу. Хотя да, это не просто.


AndriiPoliukh

Переклад "the" незвичний


AndriyTurchynsk

ЯКИМ ЧИНОМ ПЕРЕЙТИ НА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЮ?


Yaroshchuk

Зверху там де прапор оберіть мову навчання.


gtc2015

Зверху прапор ліворуч аватарки та логіна (імені), там "Додати новий курс"... Чи у вас "Выбрать курс" або "Add a new course".
Зрештою, вам сюди https://www.duolingo.com/courses


OlegKoshelenko

Але насправді (у вправах) THE не завжди перекладається "цей, ця, це" і дуо зараховує перекладання THE як помилку. "ПРО ПЕРЕКЛАД АРТИКЛЮ «THE». Вже зазначалось, що речення цього курсу не мають контексту, а означений артикль «the» якраз відіграє свою роль у наданні певного значення іменнику, перед яким стоїть. В курсі буде ОБОВ’ЯЗКОВО пояснення-примітка про випадки вживання. Але на практиці, вправляючись з реченням, яке позбавлене контексту, важко зрозуміти суть правила. Тому за замовчуванням всі артиклі «the» було вирішено перекладати як «цей, ця, це». Це справді один з випадків вживання “the” і для нас найлегший спосіб уникнути невірного розуміння учнем правил вживання. Таким чином, THE girl reads – ЦЯ дівчина читає."


ludlub34

Ніяк не можу знайти, як перемкнутися на українську мову при вивченні DUOLINGO...


Larisa_L

можно сделать через настройки (стрелочка возле вашего профиля). А можете перейти вот по этой ссылке: https://www.duolingo.com/courses/uk, нажать на курс английского, и дальше нажать на Перейти к курсу. Весь ваш интерфейс автоматически поменяется на украинский.


EgorLumar

дуже класний сайт для вивченя мов


Lana791085

Вже можна навчатися з перекладом на український, а не на російський?


gtc2015

Та вже роки зо три...


Dreamer_Lviv

SOS! Почав сьодні (10.11.2014 14:55) проходити англ. "Абстрактні поняття 1" і цілий курс мені іде повторення одного слова або однієї фрази... Будь ласка виправте цей баг.


SergioRuido

Шановні, є ось ця тема. Давайте домовимось: "мухи - окремо, котлети - окремо." (с)


George_Bertarg

У мене було те саме нещодавно, а от під кінець цього блоку "Абстрактні поняття 1" остальній 9й урок не вмикається і переправляє мене на головну сторінку. Я тепер не знаю, як мені займатись далі. Допоможіть будь ласка.


Dreamer_Lviv

Замість 9 уроку візьми просто "скласти тест". (справа)


LanaLighty

З першого разу курс дуже сподобався. Захожу через день - все обнулилось і мова не українська, а нідерландська. Вийшла, зайшла як на українську - знов нідерланди(. Змінити чи не знаю де, чи неможливо, коли вже в акаунті.


Milkho

Налаштування - Мова вивчення - Англійська - Зберегти зміни.


LanaLighty

Дякую). Добре, що не на китайську перекинуло)))


Indicatrissa

Водночас навчаюсь двом мовам)) Я у захваті! Це чудово! Привіт з Ростова.


voznyuk.md

Зробіть українську версію на андроїд, хоч бету. Будь ласка!!!


riwnodennyk

На Андроїді є "англійська для тих, хто розмовляє українською".


VladSmolko

Є проблема. Тема: прийменники, урок3. Текст у лівому вікни виводиться різними мовами, я пбачив російську, німецьку та, схоже , іспанську. Текст при цьому вимовляєсться англійською. Зробив скріншоти, можу надіслати.


Marjana34497

Я скачала програму на телефон, УКРАЇНСЬКУ версію з вивчення англійської (з української). В один день вона перейшла на російську. Я перевставновила все ок наче було, залогінилась - знову російська ( Я ніде не можу знайти опцію щоб переключити. Підкажіть будь ласка!


rublin

Можливо ви заходили на дуолінго з комп'ютера і вибрали не той курс. Потрібно додати новий курс (Англійська для тих хто розмовляє українською) - лівий верхній кут, іконка як три горизонтальні смужки.


qarxes

Вітаю, Сергій! Загалом я дуже вам вдячний за безкорисливу та варжку роботу по створенню цього курсу. Єдине зайваження, чому саме відповіді потрібно писати російською?? Надіявся на україномовний курс. Готовий допомогти у перекладі із російської на українську.


SergioRuido

Qarxes, не зрозумів, про які відповіді мова? Де потрібен переклад з російської?


MaksimProkopyuk

Дякую вам розробники цієї програми


qarxes

Так, дуже потрібен переклад у самому курсі. Щоб можна було відповідати та читати без вагань


SergioRuido

Qarxes, ви трохи дезорієнтовані)) Це обговорення в курсі англійської для україномовних користувачів. Всі речення-завдання та інтерфейс тут українською. Напевно, ви обрали російський курс. Почніть роботу з вибору мови сайту.


qarxes

Змінив мову сайту та курс на український, все запрацювало, збоку пише що у бета-режимі. Величезне дякую!


ktvsrg

гавнюки пісюни засранці пидари

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.