"Girl"

Traducere:Fată

October 8, 2014

51 de comentarii


Mamushkeus

Am exersat si inca exersez acest curs pentru ca mereu sunt propozitii noi . Cand an inceput sa studiez nu stiam aproape nimic engleza . In acest moment sant foarte fericita ca pot vorbi ,pot citi si scrie in engleza . Am 6 luni de cand lucrez in Scotia intr-o fabrica de prajituri . Inca mai am de invatat si nu renunt asa usor pentru ca intradevar acest curs mi-a folosit foarte mult . Multumesc celor care au deschis acest curs , iar celor care incep acest curs le dau un sfat: nu renuntati pina nu ajungeti la ultima lectie din curs .nu o sa va para rau . Merita . Succes tuturor


Yakkiana

Bravo sfatul tau ma ajuat sa nu renunț mulțumsc


MIHAELAMIR724953

Wow stiu e perfecta aplicația


iascisinmaria

Eu cred ca se intelege.


robert.filip64

Ba se intelege foarte bine


KamiKatze8

I think i understabd


critud

Am spus fată de 1000 de mi de ori


Aramis391657

Si eu cred ca se înțelege.Si iasi da aplicației 1000000000000 de steluțe ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐


MirelaNadia

Nu am diacritice pe telefon.


SuriamMari

Aceasta aplicatie e super


AuraIordac3

Mie imi place acest joc este foerte frumos


Teofana149109

Eu nu am nimic de comentat.


NinicaleP

Mi se pare ca am zis corect...


Mrs.PeeWee

Am scris gorl si mi-o dat corect!!


Alina565962

E una din cele mai simple si usoare intrebari


Nicoleta293416

Vorbesc destul de clar


JuniorulLu

Fata-baiat. Mare diferenta


ArianaVrre

Am scris fata si mi o dat incorect. De ceee???!!!


Roxana180475

Este ca ai bună aplicație și te învață de sul de bine ma uit tot timpu și îmi place mult am învățat multe în engleza cu aplicația asta nu merita 5 stele merita 10000000000000000000000000000000000000000000 de stele


Aramis391657

Este cea mai tare aplicație


Aramis391657

Eu fac engleză pe Duolingo din anul 2018 si încă mai exersez pe Duolingo. Este cea mai bună aplicație de aceea îi ofer 10000000000 de steluțe ⭐⭐⭐⭐


Constantin573693

Yxdfysdddusfsusfahsbsizfeba5shs5sgd


AuraGangu1

nu se înţelege bine cuvântul


Octavian519825

Girl...? Nu se aude girl


BalanParas

Pronuntia nu e corecta


EcaterinaO8

Va multumesc pentru exericițiile pe care le-am urmat aici. Am aproape 80 de ani. Am hipoacuzie și de aceea nu repet propozițiile date. Nu voi vorbi cred niciodata engleza, dar , cum se întâmplă ca cineva sa te intrebe ceva in engleza , ca limbă universală să pot zice câteva cuvinte în limba lui Shakespeare. Am învățat engleza in urmă cu 40 de ani, iar acum mi-am activat, îmbogățit mult vocabularul cu sprijinul oferit de dvs DUOLINGO. Va mulțumesc din toată inima. E plăcerea mea zilnică, de a fi activă aici. Mi s-o oferit să termin cursul , ori să folosesc duolingo plus gratuit, dar eu , nu am graba de absolvi exercițiile pentru a obține un bonus special. Acum mă aflu acum într-o bulă redusă de cuvinte (woman, man , boy, girl, bread, water, apple, cam atat și azi ca și ieri, articulate cu articol hotărât ori nehotărât, și verbele to be, to drink, to eat, plus imagini/ poze pentru substantive. Repet lucrurile aceste de mai mult timp și cred că cineva s-a supărat pe mine și ,,m-a pedepsit”. Am vrut să intervin la discuții in cazul unei sinonimii a vorbi= a discuta, când nu am reușit să postez acest lucru. Eu am fost profesoară de română și uneori am explicat /discutat anumite greșeli ori aspecte de care uneori am observat că cineva a ținut seama. Va mulțumesc iar pentru amabilitatea de care ați dat dovadă în situațiile întâlnite. Poate voi reuși să continui gratuit exercițiile! Felicitări pentru tot ce faceți pentru tineri ... sau bătrâni, ca mine, permitându-mi să continui


Rodipet06

Nu se aude clar girl

Discuții conexe

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.