Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"El citește."

Traducere:He reads.

acum 3 ani

14 comentarii


Vadim.Papuc

cind anume se foloseste " read" si "readS"?

acum 3 ani

ipigabi

"S" ul la sfarsit se pune doar la prezent,persoana a III a, singular : she,he, it

acum 3 ani

Roxy6777

Reads se foloseste la persoana a 3 a singular adica la " she" si "he" iar read la celelalte persoane :)

acum 3 ani

SiminaPopescu

Reads se foloseste doar la persoana a 3-a singular iar la restul read

acum 2 ani

Sebi159657

We =noi??

acum 2 ani

RoDaniela1

Da Sebi

acum 2 ani

Roxana700429

Da

acum 2 ani

Alicia178127

Da.

acum 2 ani

Gabriela296814

E usor dar is nu se pune in acel moment

acum 2 ani

roxi613782

Nu trebuia sa fie reaf

acum 2 ani

roxi613782

Trebuia sa fie read

acum 2 ani

roxi613782

H

acum 2 ani

laur618242

He -it carei diferenta?

acum 2 ani

oricel3

He înseamnă el când te referi la persoane. It se folosește când te referi la obiecte. Exemplu : când vorbești despre un ziar Nu spui ' Is he a newspaper? ' , ci ' Is it a newspaper? ' . :)

acum 2 ani