1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "El citește."

"El citește."

Traducere:He reads.

October 8, 2014

24 de comentarii


Vadim.Papuc

cind anume se foloseste " read" si "readS"?


ipigabi

"S" ul la sfarsit se pune doar la prezent,persoana a III a, singular : she,he, it


Roxy6777

Reads se foloseste la persoana a 3 a singular adica la " she" si "he" iar read la celelalte persoane :)


SiminaPopescu

Reads se foloseste doar la persoana a 3-a singular iar la restul read


Gabriela296814

E usor dar is nu se pune in acel moment


roxi613782

Nu trebuia sa fie reaf


roxi613782

Trebuia sa fie read


laur618242

He -it carei diferenta?


oricel3

He înseamnă el când te referi la persoane. It se folosește când te referi la obiecte. Exemplu : când vorbești despre un ziar Nu spui ' Is he a newspaper? ' , ci ' Is it a newspaper? ' . :)


YasmineMar5

Usor He reads. Asta e tot


Daniel600693

Him este el and she este EA


oricel3

He înseamnă el. Him se folosește când vorbim despre ceva ce este al lui. Exemplu : His pants = Pantalonii lui He reads. = El citește.


Constantin846153

E ceva de gramatica (engleza)!!


MoroganMar

E uşor doar că trebuie să reţi că el citeşte se traduce în engleza He reads.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.