1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Turn at that corner."

"Turn at that corner."

Çeviri:Şu köşeden dönün.

October 8, 2014

19 Yorum


Hisar34

Biz bu cümleyi Türkçe'de "Şu köşeden dön" ya da "Şu köşeyi dön" olarak söyleriz. Bu iki anlam doğru kabul edilebilir bence.


snooppyy

Ben de "Şu köşeyi dön" dedim, kabul etmedi.


Vefaztrk

İngilizler köşeden donmuyor, köşede donuyor.


Sompaliton

Hızlı söyleyince ahead der gibi geliyor.


b92erkan

'At' burada 'den' anlamını karşılıyor galiba bunun yerine 'from' kullanılabilir miydi


Sukru_Dasdemir

Erkan, "Dönüşünü, dönme eylemini şu köşeDE yap" diye mana olarak düşünecek olursak 'at' orada bulunma eki olarak varlığını bize gösterecektir.


sasas23456789

Zannetmiyorum from daha cok den gelen anlamı katıyor


bilalaltan

Cevap şu köşede dön diye çikti. Türkçede boyle bir kullanim hic gormedim.


ahm3tkara

Şu köşeden dön de kabuk edilmeliydi bence..


aysegulaydemir

Oradaki -den ayrilma ekini "at" ile mi bagdastirmak gerekir ve bu nasil oluyor


muratk2118

Şu köeyi dönün olmaz mı?


contagiosa

Turn, left ve corner kelimelerinin bu konuyla ne ilgisi olduğunu anlamadım...


AhmetSeker7

Şü köşede dön!


Mali920107

O köşeden dön deyince şu demedim diye hata veriyor galiba


Efsane970369

Ya ben anlamadım siz burada verilen kelimeleri kullanmiyormusunuz ki kendinizden kelime ekliyorsunuz ???


aynenyabokbaya

Şu köşeyi dön kabul edilmiyor. Böyle toplam kaç saçmalık var keşke saysaydim. Minimum 150-200 tane böyle aptalca sayılmayan ve duzeltilmeyen cümle var uygulamada

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.