1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I wish for a son."

"I wish for a son."

Переклад:Я хочу мати сина.

October 9, 2014

20 коментарів


Fb8U1

Стелю треба піднімати, щоб було куди рости. Те, що сьогодні занадто складне, завтра буде якраз, а післязавтра колишні початківці самі копатимуть матеріал для змістовних постів.


mizail

А хіба неможна перекласти "Я хочу сина"?


Constantinum

Сам себе доповню. Речення з wish зазвичай використовують для виразу жалю про те, що не вдалося щось дуже очікуване або бажане. Таким чином перекладаючи як "я хочу сина" ви втрачаєте емоціональне забарвлення.


mizail

Дякую друже, за розгорнуту відповідь. Тепер остаточно проясніло.

P. S. Бачу ваша аватарка теж змінила "емоційне забарвлення". На верхній аватарці брови рівні та темні очі, а на наступних - брови трохи загнуті на кінцях та "на очах бринить сльоза", змінився ніс та губи. Хто вам зробив пластичну операцію? :)))


Constantinum

"Я хочу сина" - I want a son. "wish" - це саме бажати, не хотіти. Тут трошки різний сенс. "to take a wish" - загадувати бажання.


ani4ka-89

а навіщо тоді в реченні for, хіба не можна сказати I wish a son.


Constantinum

Ні неможна. Можна виділити 2 принципові конструкції:

Smb+wish+smb+...

I wish I had a baby. - Я хотів би, щоб у мене була дитина. (Але нажаль в мене її зараз нема).

He wish he were rich. - Він хотів би бути багатим. (Багатства теж із спомину нема).

Також треба пам'ятати, що після wish не можна використовувати дієслово в теперішньому часі.

Smb+wish+for smth.

I wish for a car. - Я бажаю мати автомобіль.

She wish for successful marriage. - Вона бажає вдалого шлюбу.

I hope that will help.


Vitaliy416836

Чому не прийняло відповідь: Я бажаю мати сина?


coUK11

Чому не правильна конструкція "я б хотів" - це теж висловлення бажання


Fb8U1

Я б хотів... - I would like... Це сталий вираз. Would якраз і перекладається "б (би)".


GalinaKalchuk

я не розумію чому так


Fb8U1

Почитайте (вивчіть!) у цьому обговоренні пояснення Constantinum. Повніше і краще я не зможу.


Misteros_Kokosos

sun - сонце, son - син. І як мені знати чого саме бажає ця мадмуазель.. Вони в перекладачі звучать аналогічно...


Candys310191

Стільки пояснень і ні одного чому після wish "for" Без нього не можна?


Fb8U1

У коментарі Constantinum (див. вище) написав:

Можна виділити 2 принципові конструкції:

Smb+wish+smb. (Somebody+wish+somebody - Хтось+бажає+когось). Йдеться про людину (когось).

I wish I had a baby. - Я хотів би, щоб у мене була дитина. (Але нажаль в мене її зараз нема).

He wish he were rich. - Він хотів би бути багатим. (Багатства теж із спомину нема).

Також треба пам'ятати, що після wish не можна використовувати дієслово в теперішньому часі.

Smb+wish+for+smth (Somebody+wish+for+something - Хтось+бажає+щось). Йдеться про якусь річ. У цьому випадку потрібен прийменник for. Про людей кажуть без for.

I wish for a car. - Я бажаю мати автомобіль.

She wish for successful marriage. - Вона бажає вдалого шлюбу.

I hope that will help.


Oles__

дякую.


LewKostyny

Приєднуюсь.


Larysa980726

Чому не вірно Я бажаю мати сина?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.