"We drink hot tea."

الترجمة:نشرب شاياً ساخناً.

October 9, 2014

13 تعليقًا


RagheedMahrous

نحن نشرب شايا حارا


chifcheer

نفس اجابتي


jadelmofke

حار او ساخن نفس المعنى


IOGeophysicist

نشرب شائ ساخن - ايه الغلط اللى فيها؟!


Mohsen2005

"شاي" مش "شائ" ⁦o:-)⁩


Mohamed.Algemaae

نحن نشرب شائ ساخن


HassaninIs

ساخن =warm Hot =حار


1hRe3

Warm دافئ


esammustaf

ساخن يعني حار عكس بارد


Bushra989813

مالفرق بين شاي حار و شاي ساخن الاثنان نفس المعنىط


OmarOmar376489

نحن نشرب شايً حارً

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.