"Sometimes it is hard to be nice."

Çeviri:Bazen iyi olmak zordur.

4 yıl önce

7 Yorum


hly06

kibarda olurrr

3 yıl önce

emreisnothere

cici?? nazik yada kibar olmaz mi?

4 yıl önce

Bilge__Kagan

yeter gerçekten kelimeleri tüm anlamlarıyla kullanın nice hoş anlamında olabilir aynı zamanda güzel anlamına da gelir ama sizde olmadığı için hatalı kabul ediyor

3 yıl önce

oskitos

kibar kelimesi bunun karşılığı olamaz mı?

3 yıl önce

lrunol

it i anlamadım burda işlevi ne olmasa ne çıkar anlamdan

3 yıl önce

ozcanzel1

Tam da WhatsApp durumu olacak cümle

2 yıl önce

nurxmoleyen

Sometimes hard to being nice " olmaz dimi ?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.