"My friends are waiting for me."

Fordítás:Várnak rám a barátaim.

October 9, 2014

10 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


millera08

Itt miért hiba az épp?


cet423

szerintem azért, mert ez egy folyamatos cselekvés.


johalasz46

Nem ! is(are) + ing-es ige = éppen most történik a cselekvés, ebben a pillanatban ! - 2022.01.


vasvariistvan

Nem hiba, csak még nincs benne a megodáskészletben (gondolom) .


Sztankay54

Rosszul beszél,lassuba livinget mond.


johalasz46

Waiting - vérin(g) for me. - a T-t gyakran R-nek ejtik (tapasztalat), pl. water-vare (a szóvégi R hang nélkül!) = víz, tomato - toméró(vagy tméró) = paradicsom, stb. - 2022.01.


Mria795705

Túl halkan mondja, rosszul lehet érteni. Jobban kellene tagolnia. Direkt?


DvidBalzsi

Are t nem is mondja normal temponal


84Hind03

A gombok többszöri megnyomását követően sem szólt semmit. I am hearing nothing! írtam, erre megjelent az eredeti szöveg, természetesen pirossal


JohnWeber786406

Angoloknak.....
(Várnak) (m) (a barátaim).
(They wait) (on me) (my friends).
My friends are waiting on me. <- igazi forditás
My friends are waiting for me.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.